• Haaaj mensen =)

    Thank joe for het aanklikken van deze topic. En als je dan ook zo lief wilt zijn om m helemaal te leze, en heel miss ook nog n reactie wilt zette? [a]

    Goed, mijn probleem.... K mag dus meedoen in de nieuwe videoclip van de band Destine. Wat dus al morge is, maargoed.
    T is dus in Tilburg, en k woon helemaal in t zuiden vn Zuid-Limburg, dus das best ver weg. Mn ouders kunne me niet brengen en k kan ook neit met vrienden/familie mee. Nou had k dus op hyves 3 meiden gvonden die met de trein gaan waar k dus mee kon samenreizen. Mr k ken die dus neit persoonlijk, dus mn ouders vinden dat neit goed.

    Mr k wil dus echt suuuuper graag gaan, dus heeft iemand tips/ideeën hoe k wel kan gaan?

    X.


    Inspiration can hit you any time

    Tjah, ik denk dat de trein de beste optie is, maar dat mag niet van je ouders dus ik zou het niet weten..


    T O K I O H O T E L < 3

    uhmm, taxi bellen? maar dan ben je wel meteen een hoop geld kwijt.
    en als er gewoon een vriendin met je mee gaat, mag je dan wel?
    anders zou ik het ook niet weten :X

    Bus,vriendinnen bellen. iets anders? nee ik weet zo even niks! wel cool trouwens!


    Tada!

    Ga lekker met de fiets. (nerd)


    None but ourselves can free our minds.

    trein,bus,tram,fiets,babbelbakfiets,scooter,auto,lopend,taxi,vliegtuig,boot, meer?


    Some angels have no wings.

    @ Strobelight
    Haha nee echt niet x'D


    Inspiration can hit you any time

    Hiphopqueen schreef:
    trein,bus,tram,fiets,babbelbakfiets,scooter,auto,lopend,taxi,vliegtuig,boot, meer?


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Als je nou gewoon zelf met de trein gaat?


    *insert philosophical cringe expression here*