• New York City, 2015
    Abigail 'Abby' is een demon die zich in het dagelijks leven voornamelijk bezighoudt met haar criminele organisatie, rondzwerven en Netflix. Ze deelt een appartement met haar beste vriendin Caroline 'Carrie', die eveneens een demon is, maar geen vlieg kwaad doet. Hoewel de twee tegenovergestelde karakters hebben, kunnen ze niet zonder elkaar. Ze worden regelmatig lastig gevallen door de engel Nathaniel 'Nathan', die er een gewoonte van heeft gemaakt om bij de twee rond te hangen, ook al zijn ze eigenlijk aartsvijanden.

    De engelen openen een groot offensief op de demonen, die samen ondanks hun verschillen één front vormen, met zelfs hulp van enkele heksen. Op een dag wordt Abby door Nathan gevraagd een vrouw te beschermen en naar Washington te brengen. In ruil hiervoor krijgt ze de mogelijkheid om weer een mens te worden. Ze stemt hiermee in en wordt door Carrie en Nathan vergezeld, maar ze stuit op allerlei gevolgen die ze nooit van tevoren had voorzien.


    Start: 3 maart 2016
    Einde:

    Onbekende personen ~ Avontuur ~ Fantasie ~ Drama ~ Romantiek ~ Actie


    Take risks and conquer your fears.

    Hoewel het onderwerp ontzettend tegen mijn karakter ingaat, lijkt het me zo'n leuke story, dat ik tóch maar een abo neem :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    I like this. Abo ^^

    ProngsPotter schreef:
    Hoewel het onderwerp ontzettend tegen mijn karakter ingaat, lijkt het me zo'n leuke story, dat ik tóch maar een abo neem :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Abigail 'Abby' is een demon die zich in het dagelijks leven voornamelijk bezighoudt met haar criminele organisatie, rondzwerven en Netflix.


    Ik vind haar nu al leuk.


    Heaven is a place that we all have