• ik had dus niet verwacht dat de film zo zielig zou zijn xD

    ben er vandaag geweest, nou gelijk toen de film begon... was hij al zielig en zat ik te huilen (tja ik ben dol op jank films)

    ik kan er dus echt niet tegen als anderen moeten huilen.
    maar jaden smith is echt cute(flower)
    en lekker bij de hand, hij heeft echt een engelen gezicht xD hij is gewoon schattig voor een 12 jarig iemand (A)
    maarja de film is voot 6 jaar en ouder maar hij is gewoon ZO ZIELIG!!!

    xxx van mij(A)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik wil hem nog zien ;D

    Ik download hem wel een keer ofzo :'D


    -

    ik ga daar misschien morgen ook heen, vooral nu ik hoor dat die best leuk is

    ik heb hem gisteren gezien en het was egt een mooie film
    en jaden was egt Cute ja


    Edward Cullen (L)

    Ik heb de film vorige week gezien, Jaden kan echt goed acteren voor zijn leeftijd, de stukjes waar hij in elkaar werd geslagen vond ik zo erg om te zien ook al wist ik dat het nep was, hij lijkt ook heel erg op zijn vader, vooral zijn gezichtsuitdrukkingen :)

    [ bericht aangepast op 1 aug 2010 - 18:03 ]

    Ik wil 'em supergraag zien, met m'n vriendin. Moet ik ff wachten tot ze terug is van vakntie...


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    jullie kijken hem voor jaden ik kijk hem voor jackie chan whaha


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb 'm gisternacht gedownload, ga zo kijken. :]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    De film is zo goed(Y)


    Keep on smiling

    Persianality schreef:
    Ik heb de film vorige week gezien, Jaden kan echt goed acteren voor zijn leeftijd, de stukjes waar hij in elkaar werd geslagen vond ik zo erg om te zien ook al wist ik dat het nep was, hij lijkt ook heel erg op zijn vader, vooral zijn gezichtsuitdrukkingen :)



    Jaa hea, ik vond het ook zo erg om te zien hoe hy in elkaar geslagen werd. In de bios hoorde je egt heel goed die trappen, was zooo zielig Ö
    ps; dat chinese meisje vond'k egt fcking mooi, weet iemand miss hoe ze in't egt heet?



    xx

    De film lijkt me best goed, maar telkens als ik hem wil gaan kijken draaien er nieuwere films die me meer aan staan.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO