• Kijk, er is dus zo'n jongen, en die vind ik ontzettend leuk sinds de 1e, (zit nu in de 4e) alleen ik weet niet of hij mij leuk vind. Steeds op de Skatebaan gefet hij me een hele lange en lieve knuffel en houd hij zijn mond vlak bij die van mij, en hij geeft me altijd een sigaret zelfs als hij er nog maar 2 heeft en zonder dat ik erom vraag. Alleen op school doet hij dan weer raar enz.. Alsof hij me niet.

    Dus nu zijn mijn vragen:
    1. Vind hij me leuk?
    2. Zoja: Wat moet ik nu doen dan?

    Ik voel me echt zo dom joh...
    Ik zie het gewoon niet


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Hij vindt jou denk ik niet leuk. Je zoekt nu dringend tekenen waaraan je kunt aflezen dat hij je leuk vindt, maar als hij je op school negeert, zou ik hem vergeten.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    hij vind je misschien wel leuk, maar durft dat niet aan de andere te laten zien


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    BanZai schreef:
    hij vind je misschien wel leuk, maar durft dat niet aan de andere te laten zien


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    1. Hij vind je denk ik wel leuk. Alleen op school probeert hij dé hunk te zijn. Om stoer te doen.
    2. Als je weer eens gaat skaten met hem, en hij je weer stevig knuffelt, kijk hem diep in zijn ogen aan. Daarna probeer je hem te zoenen. Gast als mijn crush me knuffelt en me heel lief aankijkt. Ik heb allang al met hem gezoend (:

    BanZai schreef:
    hij vind je misschien wel leuk, maar durft dat niet aan de andere te laten zien

    Tuurlijk, als je iemand leuk vindt, dan laat je dat juist aan anderen zien.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Uh dat over die sigaretten, klasgenoten van me doen dat ook wel eens bij mij maar dat betekent ook niks x'D Ik zou die jongen gewoon uit je hoofd zetten.


    -

    Ik snap jongens sowieso niet. Eerst met je willen zoenen en dan de volgende dag ineens een vriendin hebben.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Ik snap jongens sowieso niet. Eerst met je willen zoenen en dan de volgende dag ineens een vriendin hebben.

    Volgens mij heb jij ook recent iets kuts meegemaakt met een jongen..

    ON:
    Ik weet het niet. Het is vaak als zijn vrienden erbij zijn dat ie 'cool' probeert te doen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    EA schreef:
    1. Hij vind je denk ik wel leuk. Alleen op school probeert hij dé hunk te zijn. Om stoer te doen.
    2. Als je weer eens gaat skaten met hem, en hij je weer stevig knuffelt, kijk hem diep in zijn ogen aan. Daarna probeer je hem te zoenen. Gast als mijn crush me knuffelt en me heel lief aankijkt. Ik heb allang al met hem gezoend (:


    Precies. x3


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    EA schreef:
    1. Hij vind je denk ik wel leuk. Alleen op school probeert hij dé hunk te zijn. Om stoer te doen.
    2. Als je weer eens gaat skaten met hem, en hij je weer stevig knuffelt, kijk hem diep in zijn ogen aan. Daarna probeer je hem te zoenen. Gast als mijn crush me knuffelt en me heel lief aankijkt. Ik heb allang al met hem gezoend (:


    hier dacht ik ook al aan!


    Everything is worse without music.

    Okj,
    Nja, het probleem is dus ook dat ik het niet durf,
    maar heb onderhand met een vriendin een plan bedacht:
    Ik ga gewoon een x een filmavond organiseren, met meerdere mensen en dan gaan we een enge griezelfilm kijken en dan ga ik lekker tegen hem aan kruipen ^^


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Smartiepants schreef:
    (...)
    Volgens mij heb jij ook recent iets kuts meegemaakt met een jongen..

    ON:
    Ik weet het niet. Het is vaak als zijn vrienden erbij zijn dat ie 'cool' probeert te doen.

    Klopt. Maar dat is gewoon mijn eigen domme fout.

    @Topic
    Vraag duidelijkheid op de skatebaan waarom ie op school doet alsof ie je niet kent.
    En als ie je nog eens zo aankijkt probeer hem te zoenen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.