• Ik ga zaterdag op gezamelijk zomerkamp, oftewel de kleine estatjes en bevertjes gaan mee oftewel die gaan we baaaaang maken 8D
    Want ik word zelf al bijna bang als ik in de spiegel kijk. En we hebben bloedcapsules en we gaan iemand ontgroenen op de Blair Witch manier, mwuahahaha.
    En het thema is WK-oranje, maar dat is echt een kutthema dus gaan wij met onze groep heel onze tent versieren met Spaanse vlaggetjes, ballonnen, etc en we hebben Spaanse voetbalshirts gekocht. Zomerkamp terroooooor 8D Maar je moet natuurlijk wel een béétje oranje zijn. Beessiiieee :3
    Maareh, heeft iemand nog goede ideeën voor een ontgroening, zoals ik al zei Blair Witch style? (We gaan al kleine grafjes en voodo-poppetjes enzo maken)

    [ bericht aangepast op 22 juli 2010 - 18:00 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ieeeh, The Mask komt aanvallen! D:


    Hope goes lost but never dies.

    whahaha
    the blair witch project
    die was zo niet eng, op dat stuk met die ingewanden na
    maar hoe oud zijn die kinderen? x)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik wil mee op jouw zomerkamp, dat klinkt awesome! :9~


    All was well.

    @Ivory, de bevers zijn van 5 tot 7 en de esta's van 7 tot 11 ghehe.
    Kijk mijn coole beesie jonge 8D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    JBM schreef:
    Ik wil mee op jouw zomerkamp, dat klinkt awesome! :9~

    Ghehe als je zaterdag om half 8 in Tilburg kan zijn :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wat is de Blair Witch manier? :9~


    Only losers can act the way you do

    Starwarsdude schreef:
    Wat is de Blair Witch manier? :9~

    Ken je die film? anders moet je de trailer eens opzoeken.. Gaat over een soort heks achtig iets in een bos dat een stel studenten uitmoordt. En we willen de acties van die Blair Witch gaan nadoen zeg maar.


    Everything means nothing, if I ain't got you.