• Maar ik weet eigenlijk niet hoe ik mijn vakantie door had moeten brengen zonder Q (cat)

    Nu heb ik tenminste iets om voor mijn bed uit te komen, aangezien iedereen op vakantie is en mijn ouders de hele dag werken.

    En nu klink ik triest, haha. Iig, wie heeft dat nog meer? (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Moi.
    Ik heb vaak wel dat ik denk van: Oh ja, ik moet dat nog op Q checken/doen! :'D


    Let the Night embrace you

    Ik niet. :Y)
    Maar alsnog zit ik heel veel op Q.

    ik weet door wie je obsessed bent, Messi! :o


    All was well.

    JBM schreef:
    Ik niet. :Y)
    Maar alsnog zit ik heel veel op Q.

    ik weet door wie je obsessed bent, Messi! :o

    Slim van je, Lizeee! :9~


    Hope goes lost but never dies.

    Ik heb echt precies hetzelfde. Ik heb iets om mijn bed uit te komen. Ik moet dit nog doen, en dit en een nieuw hoofdstuk plaatsen enzo.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik niet. Ik moet opstaan om mijn hond uit te laten (krul)
    En ik heb ook nog een heleboel andere dingen die ik kan doen ;D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dat heb ik op sommige dagen...


    To live would be an awfully big adventure

    Ik zou me echt doodvervelen, waarschijnlijk. Hoewel ik nog een hele stapel films & Series, die ik wil zien, heb liggen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik niet, ik moet opstaan omdat mijn pa vindt dat opstaan na 10u30 "asociaal" is...
    ...wat voor een rare familie heb ik eigenlijk :8

    Anyway, volgens mij ga ik deze vakantie wat meer op Q zitten. Vroeger was ik er zooo verslaafd aan, maar sinds m'n nieuwe account heb ik met de meeste mensen contact verloren hier en weet ik dus niet meer wat gedaan xD

    maar 'k ben terug beginnen schrijven aan verhalen, dus kan ik evengoed hier op Q posten, hopen dat er mensen het lezen en ondertussen tijd doden op het forum =D

    xoxo


    impress people by giving the best of yourself.

    Helaas moet ik werken gewoon, maar tja, ik weet ook niet hoe ik mijn middagen moet opvullen, als de helft van je vrienden met vakantie is.


    SLOAN.

    Oh, dat heb ik ook heel vaak. Ik kom enkel mijn nest voor Quizlet en anime series :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'