• *Sprakeloos*
    Hoe zal ik het vertellen???
    Hmmm...nou ja...wij waren naar dolfinarium harderwijk geweest vandaag...en dus zagen we ook dolfijntjes...ze gingen net voeren...en ik stond aan de kant gewoon te janken...ik zag dolfijntjes voor het eerst in het echt...een droom ging voor me in vervulling..later tijdens de show ook...ik had gewoon een zakdoekje nodig...omdat mijn moeder een rollator heeft mochten we via de uitgang erin, waar iedereen met rolstoel, krukken of rollator in mocht...als eerste...en kregen we een plek op de eerste rij...we werden nog net niet nat gespetterd...

    mannen kunnen vanaf vandaag de pot op...ik ga met een dolfijn trouwen...

    lg. Vampy


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Dolfijnen zijn supersupersuper schattig :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dat is echt geweldig om van zo dichtbij te zien. Laatste keer dat ik daar was liep ik op krukken, dus ik zat die dag in een rolstoel, toen mocht ik ook vooraan zitten. Echt heel cool :'3


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Treasures schreef:
    Dat is echt geweldig om van zo dichtbij te zien. Laatste keer dat ik daar was liep ik op krukken, dus ik zat die dag in een rolstoel, toen mocht ik ook vooraan zitten. Echt heel cool :'3


    Dan ben je blij dat je "invalide/gehandicapt" bent...vandaag hebben we ook een voordeel van de rollator gehad^^
    we zaten (gezien vanaf het podium waarop de "acteurs" stonden) rechts van het midden...we konden het echt goed zien...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Vampira schreef:
    (...)

    Dan ben je blij dat je "invalide/gehandicapt" bent...vandaag hebben we ook een voordeel van de rollator gehad^^
    we zaten (gezien vanaf het podium waarop de "acteurs" stonden) rechts van het midden...we konden het echt goed zien...
    Ik ook! :'D:'D We moesten ook helemaal zo'n cape over ons heen.
    We waren toen op schoolreis, en ik baalde heel erg. Aangezien mijn knieen allebei helemaal naar de klote zijn [nog steeds] en die dag een dieptepunt was liep ik op krukken.
    Maar toen ik vooraan mocht zitten vond ik dat stiekem even ehlemaal niet erg meer.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Treasures schreef:
    (...)Ik ook! :'D:'D We moesten ook helemaal zo'n cape over ons heen.
    We waren toen op schoolreis, en ik baalde heel erg. Aangezien mijn knieen allebei helemaal naar de klote zijn [nog steeds] en die dag een dieptepunt was liep ik op krukken.
    Maar toen ik vooraan mocht zitten vond ik dat stiekem even ehlemaal niet erg meer.


    ja...en vooral...mensen in de rij kijken dan heel boos naar je...zij staan al heel lang in de rij en je mag gewoon doorlopen als eerste...wij stonden net de wachten...om 13:45 stonden we er...5 minuten later konden we erin...^^
    en zo wordt je dag weer helemaal goed^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Word het bruidsmeisje dan een zeehond? :9~

    Haha, ik begrijp je volkomen. Dolfijnen zijn echt geweldig :')


    Hope goes lost but never dies.

    Lionel schreef:
    Word het bruidsmeisje dan een zeehond? :9~

    Haha, ik begrijp je volkomen. Dolfijnen zijn echt geweldig :')


    ja...en een walrus begeleid me naar het altaar:D


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.