• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    MT


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    BAM IK BEN EERSTE BITCHES :'D

    [ bericht aangepast op 6 feb 2015 - 1:13 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik HAAT jou zo erg :'D terwijl ik een mooie reactie voor jou aan het schrijven wad, met se link en al en ik post het, komt er een melding met dat de topic vol zat D': als straf ga ik mijn reactie niet nog eens schrijven :'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    '..nou, alles wat ik op dit moment wil, is bij jou zijn. Dus dat is een optie, gewoon samen met jou opgekruld op het bank zitten. Of samen met jou zwerkballen, maar da's geen optie. Misschien Umbridge weer lastigvallen of de hutkoffer van Angelique leegroven. We kunnen buiten een iglo bouwen. Weet je wat, ga jij maar lekker op het bank zitten en dan ga ik deze keer een kopje chocolademelk voor ons halen, jij hebt al te veel dingen voor mij gedaan.' Verontwaardigd keek ik naar mijn vingers doordat George wat ruimte tussen ons gemaakt heb.
    ‘Te veel dingen? Je weet dat dingen die je droomt; niet de dingen zijn die ik werkelijk voor je gedaan hebt; George.’ Zei ik eerlijk. Ik deed niks voor George; dat wist hij zelf ook heus wel. Ik was een nutteloos vaatdoek die veels te vaak gewassen was.
    Daarnaast ging ik echt geen chocolademelk drinken. Je hoefde niet eens slim te wezen om te weten dat daar onwijs veel vetten in zitten. Je zag het alleen maar aan de schuimlaag. Bankhangen was daarentegen enorm verleidelijk; maar de tijd stond niet stil dus er bleven maar twee opties over waar ik veel bij kon bewegen. Iglo bouwen of zwerkballen- waardoor iglo bouwen als enige over blijft. Als het goed is gaat mijn lichaam sneller werken als ik het kou heb; om het weer warm te krijgen dus het komt goed uit dat ik geen jas heb want dan verbrand ik meer. Alles kwam goed; hoe meer beweging hoe trotser George misschien op mij zal zijn.
    ‘Ik- iglo bouwen.. ik haal wel warme spullen voor je.’ Met dat verdween ik naar boven terwijl de koppijn weer in een enorm tempo opstak evenals mijn immense moeheid. Toch liep ik verder de trap op om naar binnen te lopen waar ik Fred en Leo dicht bij elkaar zag zitten. Zachtjes zuchtte ik voordat ik naar Georges bed liep om zijn jas en een warme trui van zijn moeder te pakken waar ik aarzelend aan begon te friemelen. Waarschijnlijk zou George me nooit enkel in mijn blouse en hemd gehuld naar buiten laten gaan; hoewel alles dan veel sneller zou gaan. Toch pakte ik toch de trui van mijn voeteinde af die ik over mijn hoofd gooiden. Ik droeg dan ook enorm vaak de trui omdat ik niks anders had. Zwijgend liep ik weer weg. Ik wilde niet asociaal overkomen; maar ik wilde gewoon even geen detective spelen; deels omdat ik echt moe was- en de andere gedeelte omdat ik zo hoopte dat ze zouden doen alsof er niks gebeurd was zodat niemand wat zou weten. Langzaam liep ik weer naar beneden om mijn pas wat te versnellen toen George in zicht kwam waar ik zijn trui en jas in zijn handen drukte. ‘Dit moet wel voldoende wezen.’ Murmelde ik zachtjes terwijl ik maar een mondhoek optrok.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    WAAROM, hoe, hoe in hemels naam heb jij de eerste reactie kunnen posten, vlak adat ik de topic aan had gemaakt D';


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik HAAT jou zo erg :'D terwijl ik een mooie reactie voor jou aan het schrijven wad, met se link en al en ik post het, komt er een melding met dat de topic vol zat D': als straf ga ik mijn reactie niet nog eens schrijven :'(


    Dáww nu heb ik spijt van mijn wraak D'; serieus als jij & Linde online zijn dan durf ik nooit te posten als er nog maar twee postjes te ggaan zijn ofzo :'D dan refresh ik jouw geschiedenis (A) totdat jouw topic er staat en dan PAK ik HEM en dan POST ik snel MT zodat niemand anders me voor kan zijn (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya



    D'; de blonde jongen is Viktor :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Dáww nu heb ik spijt van mijn wraak D'; serieus als jij & Linde online zijn dan durf ik nooit te posten als er nog maar twee postjes te ggaan zijn ofzo :'D dan refresh ik jouw geschiedenis (A) totdat jouw topic er staat en dan PAK ik HEM en dan POST ik snel MT zodat niemand anders me voor kan zijn (A)


    Vanaf nu zal ik de persoom wezen die als eerst zal posten, hoewel ik zelf de topiceigenaar ben en in principe al die tijd als eerst postte met de beginpost :Y)

    Maar nu ga ik ook slapem dus dexe keer ben je wel alleen :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Vanaf nu zal ik de persoom wezen die als eerst zal posten, hoewel ik zelf de topiceigenaar ben en in principe al die tijd als eerst postte met de beginpost :Y)

    Maar nu ga ik ook slapem dus dexe keer ben je wel alleen :p



    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Te veel dingen? Je weet dat dingen die je droomt; niet de dingen zijn die ik werkelijk voor je gedaan hebt; George. Ik- iglo bouwen.. ik haal wel warme spullen voor je.’
    Voordat ik wat kon zeggen, verdween Campbell al de trap op waarna ik alleen achterbleef. Voor heel even maar tot Campbell weer te trap af kwam lopen, met zijn trui aan en mijn trui en jas in zijn handen die hij in mijn armen drukte.
    ‘Dit moet wel voldoende wezen.’
    Ik staarde naar de jas die hij mij gaf voordat ik het liet vallen en de trui over mijn hoofd heen trok.
    'Dat iglo bouwen- ik bedoelde het niet serieus, Camp. We konden ook.. eh-' ik snoerde mezelf de momd dicht voordat ik het woordje "zwerkballen" kon zeggene en naar mijn jas greep en Campbell even aankeek. Gaat hij zo naar buiten?
    '..Heb jij geen jas, Campbell?' Vroeg ik dan en schudde met mijn hoofd.
    'Als jij gewn nas hebt kan je die van mij wel lenen, voor mij is niets te koud.' Zeg ik dan met een grijns voordat ik de jas in zijn armen drukte.
    'En dan maar maak ik de kopjes chocolademelk als we weer terug binnen zijn. En speciaal voor jou ga ik het niet aan de huiselfen vragen, maar ga ik een poging wagen het zelf te maken.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Even keek ik toe hoe hij zijn trui over zijn hoofd trok voordat ik wat ongemakkelijk naar de grond staarde. ‘Dat iglo bouwen- ik bedoelde het niet serieus, Camp. We konden ook… eh- heb jij geen jas, Campbell? Als jij geen jas hebt kan je die van mij wel lenen, voor mij is niets te koud.’ Met dat drukte hij zijn jas in mijn handen.
    ‘En dan maak ik de kopjes chocolademelk als we weer terug binnen zijn. En speciaal voor jou ga ik het niet aan de huiselfen vragen, maar ga ik een poging wagen het zelf te maken.’
    Zachtjes schudden ik mijn hoofd waarbij ik zijn jas weer in zijn handen drukte. Waarschijnlijk had hij verwacht dat ik middels een jas gekocht had of iets. Ik had hem dan ook niet verteld dat ik geen geld had of iets, dus het was niet raar. Net zoals het niet raar gaat zijn als ik met kerst geen cadeau voor hem heb terwijl hij die verwacht; waardoor hij teleurgesteld in mij raakt- net zoals bij zijn verjaardag. Terwijl iedereen hem dan leuke cadeau’s geeft, wat ik aan moet horen zodat hijzelf ook merkt hoe slechte vriendje ik ben en dat ik geen toekomstperspectief heb. Ik moest echt werk vinden; ik moest iets doen- of ik moest George van me af duwen zodat hij niet gekwetst door mij word; en als ik George niet meer had- dan wist ik echt niet meer wat ik moest doen; of waar ik nog een doel voor moest hebben. Niet voor mijzelf tenminste.
    ‘Ik heb het hartstikke warm; dus maak je geen zorgen; ik heb bulgarije overleeft; dan kan engeland ook wel.’ Ik trok wat aan mijn trui om mezelf een houding te geven voordat ik maar zijn hand pakte om hem mee te trekken; de leerlingenkamer uit.
    ‘..en ik hoef geen chocolademelk; dus ik maak het zo wel voor jou. Jíj hebt genoeg gedaan.’ Met dat trok ik hem de gangen door naar de uitgang waar ik nog even slikte voordat ik de deur open deed. Het was alleen maar beter hoe kouder ik het kreeg; hoe sneller alles ging. Met dat deed ik een stap in het veels te diepe sneeuw waardoor ik weer tot mijn knieën in zakte. De kou ging werkelijk door merg en been terwijl ik gewoon verder liep waarbij de sneeuwvlokjes in mijn haar vielen. Langzaam knielde ik maar wat in de sneeuw om met mijn handen door de sneeuw te gaan waar ik maar een poging deed om een ijsblok te maken wat al mogelijk was van mijn handen die ook felrood gloeiden en begonnen te trillen.‘..H-hoe maak je een iglo?’

    [ bericht aangepast op 6 feb 2015 - 14:11 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik kreeg net te horen dat ik een puppy krijg (:


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Ik kreeg net te horen dat ik een puppy krijg (:


    aahw :o lief :'D puppy (flower)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    aahw :o lief :'D puppy (flower)


    Jaaa (:
    Haha eigenlijk moet ik haar gewoon Red of Campius noemen ofzo :'D
    Nope, waarschijnlijk wordt het Smaug. Of een andere LotR naam, hoewel ik Koekeroekus ook een leuke naam vind.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley

    '..dan gaan we het testen.' Hij buigt zich voorover en kust me, terwijl ik niet goed weet wat ik moet doen. Toch sla ik mijn armen om hem heen en probeer ik rustig te blijven
    'sorry,' zegt hij als hij mij loslaat. Ik doe een stap achteruit en weet niet goed wat ik nu moet zeggen, aangezien ik alleen maar meer in de war ben.
    'I-ik heb even tijd nodig,' zeg ik zachtjes en ik loop naar mijn bed toe, waar ik op ga liggen met de deken om me heen geslagen. Ik wil niet Ralf alleen laten en ik wil ook niet weg bij hem, want ik hou van hem en wil met hem trouwen, maar net voelde het goed.
    'Leo, wil je nog Umbridges kantoor overhoop halen? Want dan moeten we snel zijn voor Ralf haar niet meer af kan leiden,' zeg ik en mijn stem breekt als ik Ralfs naam zeg, aangezien het te moeilijk is. Merlin, ik heb nu mijn broer nodig om me te helpen. Maar hij is bij Campbell, natuurlijk.
    'Ik heb alles verpest,' zeg ik zachtjes tegen mezelf en ik hoop dat Leo het niet hoorde omdat ik bang ben dat hij zichzelf de schuld gaat geven, hoewel ik de enige ben die schuldig is.


    Spoiler alert: you will save yourself