• Ik lachtte me dood met dit filmpje.
    Kijk ook naar Bill's gezicht wanneer Tom het haar aanleert, hij knikt de hele tijd "It's like: Hey Sunshine" Hahaha, geniaal :'D

    -Sorry als hier al een topic over was ;x

    [ bericht aangepast op 23 juli 2010 - 5:18 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    Mmm, nee. Ik heb leukere gezien. Sorry.(krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    hahahah Tom weer xd
    awesome n.n


    T O K I O H O T E L < 3

    AK47 schreef:
    Mmm, nee. Ik heb leukere gezien. Sorry.(krul)


    .

    Ik heb er al betere gezien.
    Maar ik vind het echt zo grappig telkens als ze dat zinnetje aan iemand aanleren.
    Ik heb zo eens een interview gezien en dat waren twee meisjes die dat zinnetje ook wouden leren.
    En toen Tom zei dat het "Hey sunshine" betekende, zei het meisje "Nee dat klopt niet.
    Ik ben zelf half Duits en..." en toen onderbrak Tom haar "Dan weet je zelf wet wat het betekend".
    Dat was echt zo grappig!!
    En eigenlijk is het best wel grappig, want er zijn veel mensen die geen Duits verstaan en die dan echt denken dat het "Hello sunshine" betekent.


    One Day you'll remember me...

    Hahahaha, ik ben niet heel erg fan maar dit vind ik toch wel echt geniaal!!(krul)


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    Tomsel toch :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Kende ik al, haha, deze is oud.
    Bill begon er ook een keer mee, ze zeggen altijd hetzelfde zinnetje als ze een meid Duits moeten leren.


    Scream for mercy!

    Beelzebub schreef:
    Kende ik al, haha, deze is oud.
    Bill begon er ook een keer mee, ze zeggen altijd hetzelfde zinnetje als ze een meid Duits moeten leren.

    I know, haha. Maar ik vind hem gewoon té leuk om zomaar in de 'oude doos' te zetten ;d


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ahww, nu wil ik ze platknuffelen! ;D
    <3


    And one day the dark side will shine.

    AK47 schreef:
    Mmm, nee. Ik heb leukere gezien. Sorry.(krul)


    Never forget the things that make you smile

    secretangel schreef:
    Ik heb er al betere gezien.
    Maar ik vind het echt zo grappig telkens als ze dat zinnetje aan iemand aanleren.
    Ik heb zo eens een interview gezien en dat waren twee meisjes die dat zinnetje ook wouden leren.
    En toen Tom zei dat het "Hey sunshine" betekende, zei het meisje "Nee dat klopt niet.
    Ik ben zelf half Duits en..." en toen onderbrak Tom haar "Dan weet je zelf wet wat het betekend".
    Dat was echt zo grappig!!
    En eigenlijk is het best wel grappig, want er zijn veel mensen die geen Duits verstaan en die dan echt denken dat het "Hello sunshine" betekent.

    Mag ik die zieeeen? (A)


    .

    Billionaires schreef:
    Ahww, nu wil ik ze platknuffelen! ;D
    <3

    Totaal mee eens (A).


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    secretangel schreef:
    Ik heb er al betere gezien.
    Maar ik vind het echt zo grappig telkens als ze dat zinnetje aan iemand aanleren.
    Ik heb zo eens een interview gezien en dat waren twee meisjes die dat zinnetje ook wouden leren.
    En toen Tom zei dat het "Hey sunshine" betekende, zei het meisje "Nee dat klopt niet.
    Ik ben zelf half Duits en..." en toen onderbrak Tom haar "Dan weet je zelf wet wat het betekend".
    Dat was echt zo grappig!!
    En eigenlijk is het best wel grappig, want er zijn veel mensen die geen Duits verstaan en die dan echt denken dat het "Hello sunshine" betekent.


    haha indd XD


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Toen ik het de eerste keer zag, lag ik plat toen Tom zei 'You can say it to a boy.' x)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    HAHAHAHA XD


    You can't fly unless you let yourself fall.