• dit is echt Zo belachelijk dat jullie de Engerds weg hebben gedaan en er zijn er veel die het met me eens zijn *puh*


    PoisonTrash on camera

    Als je er zo'n last van had moest je er maar niet inkijken! Jezus zeg alsjeblief ik dacht dat een forum bedoelt was om te praten met elkaar en niet om bijvoorbeeld ''Ik heb een nieuw kapsel" -.-'

    Meiden. Ik vind het verschrikkelijk dat we Hierzo niet mogen bestaan. De anderen werden voorgetrokken voor mij. En dat suckt pas -.-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    of

    "wie heeft er vampirefreaks"

    WHO CARES ?? >.<


    PoisonTrash on camera

    Maak maar weer een nieuwe aan hoor. Like, k vond het goed. Maar dan wel in het offtopic svp. ;)

    of

    "wie heeft er vampirefreaks"

    WHO CARES ?? >.<
    Jij was nog maar een dag bij de engerds! Ik snap best dat je het leuk vond maar degene die er al langer zitten hebben al echte vriendschappen opgebouwd snapje? Maar je was wel welkom hè^^ (niet aanvallend bedoelt)

    Lol.
    I don't care.
    Maar als ik dat topic opende, snapte ik 99 van de 100 keer niet waar het over ging :').
    En sowieso kende ik de mensen daar niet van.


    I recycle my thoughts.

    of

    "wie heeft er vampirefreaks"

    WHO CARES ?? >.<

    Whoa, chill. Mensen hebben het recht een topic te openen met een voor hun interessante vraag. Dus relax een beetje =).
    Like, dat topic ging over verschillende dingen. Ik weet zeker dat dat ook niet altijd over iets interessants ging.


    I recycle my thoughts.

    Maak maar weer een nieuwe aan hoor. Like, k vond het goed. Maar dan wel in het offtopic svp. ;)

    lees er niet overheen. |:

    (...)
    lees er niet overheen. |:

    Doen we ook niet.
    We zijn in overleg ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    gelukkig, ze waren van die idioten!


    Tears falling down because you break my heart...

    (...)
    lees er niet overheen. |:


    is goed ^^


    PoisonTrash on camera

    (...)Jij was nog maar een dag bij de engerds! Ik snap best dat je het leuk vond maar degene die er al langer zitten hebben al echte vriendschappen opgebouwd snapje? Maar je was wel welkom hè^^ (niet aanvallend bedoelt)


    Grrr :((

    neenee, weet ik en ik snap je wel hoor, je hebt volkomen gelijk, maar ik vond het ook erg voor jullie ^^


    PoisonTrash on camera

    Ik denk niet dat wij nog verder doen met de engerdstopic op Quizlet want Julia heeft namelijk al de moeite gedaan om zelf een forum te maken.. Als we verder zouden doen op het offtopic is de kans groot dat hij weer word gesloten door een andere mod.

    gelukkig, ze waren van die idioten!


    IK BEN NIET IDIOOT JAH xl


    We can only learn to love by loving.

    gelukkig, ze waren van die idioten!
    Heb je het tegen ons? Dankje -.-'