• Hayooo iedereen!
    Omdat de moderators hier willen weten hoe jullie ons mod team zien, hebben wij een vragenlijst voor jullie gemaakt. Je mag die invullen als je tijd hebt en helpt ons daar heel hard mee! ^^
    Als jij deze lijst invult met jouw echte mening, kunnen wij de crew beter maken en het ook heel wat prettiger voor jullie maken.

    Niet afhaken!
    Wees niet bang dat die ene mod waarover je het hebt je nooit meer een blik waardig gunt. Alles gebeurd anoniem.

    Wees trouwens eerlijk, aan leugens hebben we niets!

    En dan hebben we hier de fameuze lijst waar ik over praatte:
    (Niet alles moet ingevuld worden, vul in wat jij wil delen. ^^)


    Beste mod op quizlet en waarom:

    Slechte mod op quizlet en waarom:

    Welke moderators zijn volgens jou, zonder (geldige) reden, te weinig online?

    Punten van verbetering:

    Punten die al goed zijn en zo moeten blijven:

    Wat vind je van de mods qua teamverband? Beter/slechter als eerst en waarom? Waar ligt dat aan denk je?

    Vind je dat de mods genoeg hun best doen voor een gemoedelijke sfeer op Quizlet? Zo ja/nee, waarom:

    Heb je misschien ideeën om alle moderators wat meer te laten doen?

    Vind je dat er genoeg mods op Quizlet zijn of zouden er meer moeten komen. Zo ja/nee, waarom:


    Deze lijst mag verstuurd worden per PB naar PUKKELxDING.
    Zij zal ons de beoordelingen geven, zonder jouw naam erbij.

    Jups, sommigen hebben al eens eerder een verkorte versie ingevuld, maar hou er rekening mee dat er nieuwe mods zijn die ook graag eens beoordeeld worden! :Y)

    Ik hoop dat jullie willen helpen!

    Groetjes,
    Nyx en de andere moderators van Quizlet.


    Let the Night embrace you

    Wees alsjeblieft zo eerlijk en uitgebreid mogelijk! (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik denk eigenlijk dat ik dit niet in kan vullen, want ik ken alle mods niet zo goed, sorry 8B


    Big girls cry when their hearts are breaking

    S0UNDTRACK schreef:
    ik denk eigenlijk dat ik dit niet in kan vullen, want ik ken alle mods niet zo goed, sorry 8B
    Dan vul je voor mijn part alleen in met de mods in gedachten die je wel kent :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    -gaat invullen-


    Only losers can act the way you do

    Kalona schreef:
    (...)Dan vul je voor mijn part alleen in met de mods in gedachten die je wel kent :Y)


    Oké _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Klaar. :Y)


    All was well.

    S0UNDTRACK schreef:
    ik denk eigenlijk dat ik dit niet in kan vullen, want ik ken alle mods niet zo goed, sorry 8B

    Je kan ook opmerkingen en/of complimenten hebben voor bepaalde mods als je niet iedereen kent?

    Oh god, dat wordt een inbox vol. Hihi, niet dat ik het erg vind =3


    Life is hard and then we die

    TourdeKrulle schreef:
    (...)
    Je kan ook opmerkingen en/of complimenten hebben voor bepaalde mods als je niet iedereen kent?

    Inderdaad, je bent niet verplicht om íedereen te beoordelen. _O_

    even invullen hoor(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dankjulliewel voor de moeite. ;D


    Let the Night embrace you

    Nyx schreef:
    Dankjulliewel voor de moeite. ;D

    Succes met invullen (cat) - Ja dit is een wanhopige poging om het topic in zicht te houden -

    [ bericht aangepast op 23 juli 2010 - 15:28 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nog meer mensen die het in willen vullen? (: Je zou ons er echt enorm mee helpen _O_


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ga al _O_


    Hope goes lost but never dies.