• Vandaag heb ik een vreselijk lang gesprek met mijn moeder gehad... :(
    Ik heb namelijk een hele beschamende verslaving.. En dat is Calvé pindakaas snuiven. Zoals jullie kunnen bedenken is dit niet heel erg gezond maar ik kan gewoon niet stoppen.. Ik doe dit al van kleins af aan maar mijn ouders zijn er laatst achter gekomen en toen moest ik van hen stoppen, maar als ik stop krijg ik echte erge afkick verschijnselen dus ik ben er weer aan begonnen,
    maar vandaag gaf mijn moeder me een keuze: of verder gaan met pindakaas snuiven, óf Quizlet.. :((

    IK WEET NIET WAT IK MOET DOEN WANT QUIZLET IS MIJN LEVEN MAAR PINDAKAAS SNUIVEN IS ZO ASDFGHJKL <3 (huil)

    Kunnen jullie serieus advies geven want ik weet echt niet wat ik moet doen...

    xoxo Shania.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Je kan toch niet zomaar de goddelijke pindakaas achter je laten? Doorgaan met snuiven!!!(hoera)(hoera)(hoera)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Gewoon stiekem een pot kopen en op je kamer houden.
    Ik zou een luik inbouwen voor wanneer je ouders binnenkomen dan kun je het snel verstoppen ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Misschien kunnen je ouders je in de gaten houden??? ik snap dat het niet leuk is en je ook privacy wilt, maar als je dan 30 bent en nog steeds pindakaas snuift is het een beetje vreemd..... Ik zou de hulp van je ouders inschakelen, geen pindakaas meer in huis, en ook niet zelf kopen, laat je ouders bijvoorbeeld je rekening controleren.... Ik wist trouwens niet eens dat je pindakaas kon snuiven xD


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Sorry maar hoe snuif je dat?


    Enige wat ik wil snuiven is jouw geur gnenene


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Hermelien_HP schreef:
    Misschien kunnen je ouders je in de gaten houden??? ik snap dat het niet leuk is en je ook privacy wilt, maar als je dan 30 bent en nog steeds pindakaas snuift is het een beetje vreemd..... Ik zou de hulp van je ouders inschakelen, geen pindakaas meer in huis, en ook niet zelf kopen, laat je ouders bijvoorbeeld je rekening controleren.... Ik wist trouwens niet eens dat je pindakaas kon snuiven xD



    OMG MENSEN GELOVEN HET


    You are my piece of paradise.

    Cool story bro


    26 - 02 - '16

    Chocoladekoekje schreef:
    (...)


    OMG MENSEN GELOVEN HET


    Hahahaha, nee ze maakt een grapje XD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    HAHAHAHAHAHAHHAHA


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Chocoladekoekje schreef:
    (...)


    OMG MENSEN GELOVEN HET

    Tbh dacht ik dit ff ook :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    NoodleMonster schreef:
    (...)
    Tbh dacht ik dit ff ook :')

    Japp XD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.