• Haai ;D

    Ik heb een klein probleempje, voor mijn school moet ik een hoop verslagen schrijven, bestanden openen, etc, maar dat gaat allemaal via office 365. Aangezien ik dat programma niet heb, kan ik de opdrachten die op internet staan voor verslagen niet openen en ik moet het perse in word maken, geen idee waarom maar oké. Nu heb ik dus al een hoop discussies gehad met mijn docenten over dat ik dat programma niet heb en niet het geld heb om zo even 150 euro neer te leggen, maar dan zeggen ze heel normaal; 'dat is niet ons probleem, moet je gaan sparen'.
    Nu heb ik het dus echt heel erg nodig dat programma en een hoop mensen zeggen dat het ergens gratis te downloaden valt, ik weet alleen niet waar! De vorige keer dat ik het ergens had geprobeerd kreeg ik een virus waardoor alles er zowat mee stopte van sloomheid.

    Weet iemand een manier om office, of een soort word gratis te downloaden? Ik hoor het graag, dat zou me echt heel erg helpen! (flower)


    "Not my daughter, you bitch!"

    Google Drive of OpenOffice.


    16 - 09 - '17

    OpenOffice is inderdaad een goed gratis alternatief voor Word. Als je écht Word nodig hebt, kun je gaan torrenten. Dat wil ik je best uitleggen via een pb als OpenOffice je niet bevalt.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Kalisto schreef:
    Google Drive of OpenOffice.


    Ik heb ze net beide geprobeerd, maar het helaas lukt het niet om daarmee die documenten te openen. Wel heel erg bedankt! (flower)


    "Not my daughter, you bitch!"

    Necro schreef:
    OpenOffice is inderdaad een goed gratis alternatief voor Word. Als je écht Word nodig hebt, kun je gaan torrenten. Dat wil ik je best uitleggen via een pb als OpenOffice je niet bevalt.


    Ik heb echt word nodig ja, zou je me dat uit kunnen leggen hoe dat werkt via dat torrenten?


    "Not my daughter, you bitch!"

    RickmanLover schreef:
    (...)

    Ik heb echt word nodig ja, zou je me dat uit kunnen leggen hoe dat werkt via dat torrenten?

    Maar natuurlijk, ik zal je PM'en! Nog één vraag voordat ik dat doe: Heb je Windows 8?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    OpenOffice vind ik zelf echt vreselijk. Mijn Word moest ik er enkele maanden terug afgooien omdat er een virus aan vastklampte. Nou ja, mijn twee virusscanners gaven het beide aan. Ik ben zelf ook al maanden bezig om een goede torrent te vinden voor welke Word dan ook, maar ik kan er geen vinden die echt veilig lijkt te zijn. Wat een hel is dat zeg.


    I'm your little ray of pitch black.

    Necro schreef:
    (...)
    Maar natuurlijk, ik zal je PM'en! Nog één vraag voordat ik dat doe: Heb je Windows 8?


    Uhm, nee Windows 10 (zip)


    "Not my daughter, you bitch!"

    SAWFT schreef:
    OpenOffice vind ik zelf echt vreselijk. Mijn Word moest ik er enkele maanden terug afgooien omdat er een virus aan vastklampte. Nou ja, mijn twee virusscanners gaven het beide aan. Ik ben zelf ook al maanden bezig om een goede torrent te vinden voor welke Word dan ook, maar ik kan er geen vinden die echt veilig lijkt te zijn. Wat een hel is dat zeg.


    ^
    Deze link is het.

    @TS: Werkt ongeveer hetzelfde als Win8, dus dat is goed. [/face]

    - Mod: Link verwijderd -

    [ bericht aangepast op 15 maart 2016 - 14:25 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 maart 2016 - 17:33 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik download hem nu. Heldin. ^_^


    I'm your little ray of pitch black.

    Necro schreef:

    @TS: Werkt ongeveer hetzelfde als Win8, dus dat is goed. [/face]


    Ah gelukkig (A)


    "Not my daughter, you bitch!"

    Ik herkende dit ook zo erg. Vorig jaar werkten we met Citrix, kon ik niet downloaden, toen moest ik het altijd naar mezelf mailen en kon ik het nooit openen.

    Nu werken we 'in the cloud' met Office 365. Als het goed is, kun je daarmee ook inloggen (als het op school echt een standaard programma is). Ik kan gewoon met mijn schoolmail inloggen via portal.office.com en toen kon ik ook op 10 apparaten gratis de nieuwste versies van Word, Powerpoint, Excel etc. downloaden! Weet niet of je dat al geprobeerd hebt, maar dat kan misschien ook :) En heb je geen kans op virussen


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly