• Ik zie weleens topics van mensen die onzeker zijn over zichzelf.
    Ik wil gewoon even wat vertellen aan iedereen:
    -Je bent niet lelijk
    -Je bent niet dom
    -Je bent jezelf en daarom kun je je best zo gedragen
    -Wie of wat jij bent, daar hoef je je niet voor te schamen

    Ik weet niet of iemand hier wat mee gaat doen, maar mensen wat extra zelfvertrouwen geven is nooit weg toch? ''D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ik val je niet aan ik zeg het. En nee hoor dat ligt niet alleen aan hun.


    Je toon was aanvallend, of zo kwam het in ieder geval over, maar laat maar. Als jij wilt denken dat het aan jezelf ligt..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    (...)

    Je toon was aanvallend, of zo kwam het in ieder geval over, maar laat maar. Als jij wilt denken dat het aan jezelf ligt..

    Sorry als het zo overkwam,zo was het niet bedoelt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind het echt lief van dat je mensen extra zelfvertrouwen probeert te geven.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mensen, laten we geen ruzie gaan maken over mooi en lelijk. Iedereen heeft andere preciepes wat mooi en lelijk betreft. De een vind die ene jongen knap, terwijl de ander hem spuuglelijk vind. Tja, dat is gewoon de keiharde wereld, maar accepteer het alsjeblieft van elkaar.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Sorry als het zo overkwam,zo was het niet bedoelt.


    Geeft niet, lol. Ik zei het alleen maar :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dat is niet waar. Mooi en lelijk bestaan. Dat heeft de natuur zo geregeld.

    Hoe je je haar doet en welke kleding je draagt bepaalt een hoop van je uitstraling. Maar een mens zelf is niet mooi of lelijk (behalve als je een vierkant gezicht ofzo hebt, maar dat komt niet voor)

    [ bericht aangepast op 24 juli 2010 - 15:03 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Conflate schreef:
    (...)
    Hoe je je haar doet en welke kleding je draagt bepaalt een hoop van je uitstraling. Maar een mens zelf is niet mooi of lelijk (behalve als je een vierkant gezicht ofzo hebt, maar dat komt niet voor)

    Jawel,mensen zijn knap als ze een symmetrie gezicht hebben of vaak de gulden snede in het lichaam/gezicht hebben. Dat heeft de natuur zo geregeld om er voor te zorgen dat de goede gene zo blijven bestaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Jawel,mensen zijn knap als ze een symmetrie gezicht hebben of vaak de gulden snede in het lichaam/gezicht hebben. Dat heeft de natuur zo geregeld om er voor te zorgen dat de goede gene zo blijven bestaan.

    Weetje, laat maar zitten, wij gaan het toch nooit eens worden.:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Gulden snede? Dat ga ik es opzoeken.
    Edit: Laat maar zitten, ik zie nu twintig wiskundige formules op een rijtje.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2010 - 18:45 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Iedereen heeft wel iets lelijks en iets moois en dit topic vind ik echt lief haha.:9~


    Smiling but close to tears.

    't is wel echt heeeel lief, maar bij mij helpt het niet...

    [ bericht aangepast op 25 juli 2010 - 16:12 ]


    I'll be strong, even if it's al goes wrong.