• Ik ga morgen naar Spanje en zit dan 15 uur in de auto, samen met mijn mama, tante, zus en nicht..
    Wat doen jullie meestal als jullie zolang moeten rijden?
    Bedankt ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Neem mij mee, dan klets ik de oren van je hoofd wel af :9~


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik neem de joepie mee, mp3-speler, gsm om te smsn tot we buiten het land zijn


    Keep on smiling

    Joker schreef:
    Neem mij mee, dan klets ik de oren van je hoofd wel af :9~

    Of ik de jouwe (A)


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ipod, game-boy (haha ja, dat vind ik soms nog wel leuk, zovan die oude spelletjes opnieuw spelen :9~), en ik heb zo'n klein dvd-spelertje dat ik altijd meeneem in de auto. Meestal zorg ik er dan voor dat ik een nieuwe serie of veel nieuwe films heb wanneer we lang in de auto moeten zitten.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik kan alleen maar muziek luisteren en naar buiten kijken. Ik word zo snel wagenziek.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Dvd kijken, muziek luisteren, spelletjes op mobiel of ds, tekenen? schrijven? lezen?(alleen word k dan misselijk) auto spelletjes (dingen mt nummerborden of ik zie of wat weet ik veel xD)

    fijne vakantie :D


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    SasXStar schreef:
    Dvd kijken, muziek luisteren, spelletjes op mobiel of ds, tekenen? schrijven? lezen?(alleen word k dan misselijk) auto spelletjes (dingen mt nummerborden of ik zie of wat weet ik veel xD)

    fijne vakantie :D


    alles in het vetgedrukt ga ik doen, met nummerborden is leuk =P

    dankje, jij ook


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    ok,, wat ik doe als ik naar et zuiden ga (brabant.. ik woon zelf in groningen xd)
    muziek luisteren wat me pa opzet..
    ik wil lezen uitproberen.. vorrige keer mocht het niet van een vriend omdat je dan sneller wagenziek word.
    ik kijk naarbuiten.
    ik doe spelletjes met me zusjes like : wie er als eerste een koe ziet xD
    of naambordjes kijken.
    zo ben ik er achter gekomen dat een parkeerplaats kabeljauw heet.. en ben is de achternaam van een vriend tegengekomen =D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tv, nou ja dvd, kijken en lezen. Ik ben namelijk wagenziek en neem daar een pilletje voor dus kan ik tv kijken en lezen :Y)
    Die dvd's kijken we op zo'n draagbare dvd-spelers voor in de auto


    Live life limitless.

    Cloudburst schreef:
    Ipod, game-boy (haha ja, dat vind ik soms nog wel leuk, zovan die oude spelletjes opnieuw spelen :9~), en ik heb zo'n klein dvd-spelertje dat ik altijd meeneem in de auto. Meestal zorg ik er dan voor dat ik een nieuwe serie of veel nieuwe films heb wanneer we lang in de auto moeten zitten.


    Hope goes lost but never dies.

    BEDANKT iedereen!! ^^
    want ik ga nu slapen en dan morgen ga ik waarschijnlijk nimeer op de pc.. en dan ben ik richting spanje
    nog veel plezier hier! ^^

    [ bericht aangepast op 25 juli 2010 - 23:40 ]


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Muziek luisteren, film kijken, praten of slapen. ^^
    Deed ik toen ik met school naar Engeland ging, alleen dat was met 45 mensen.
    Dus dat was iets anders. ^^


    "Don't look back, you're not going that way."

    Slapen :'D


    -

    wauw, k had goede ideeën xD

    Dat nummerborden heb k de hele vakantie met een vriendin gedaan xD geweldig xD

    Dankje:)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Muziek luisteren, boek meenemen.