• Waarom zijn broertjes zo irritant :S
    Als ik naar de plee moet, moet hij ook opeens en dan zit hij daar een half uur niks te doen. En daarnet op msn zegt hij de hele tijd hoi. AAARGH (duivel)

    Ik heb zelf 2 broertjes, en die waren vroeger zo irritant. Tussen me jongste broertje en mij zit 4 jaar verschil, en dat is ook de grootste etter in dit huis :') Maaaaar!! hij is wel hét broertje die TH leuk vind, en zelfs mee wilt naar een concert, maar me moeder vind hem te jong. Hij vind Tom helemaal te gaaf, en vind Totgeliebt het mooiste nummer.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    HIehie. zusjes oook! (puh)


    AAP

    Ik heb zelf 2 broertjes, en die waren vroeger zo irritant. Tussen me jongste broertje en mij zit 4 jaar verschil, en dat is ook de grootste etter in dit huis :') Maaaaar!! hij is wel hét broertje die TH leuk vind, en zelfs mee wilt naar een concert, maar me moeder vind hem te jong. Hij vind Tom helemaal te gaaf, en vind Totgeliebt het mooiste nummer.
    Ik heb er maar 1 en dat is genoeg :P En mijn broertje is geen THfan =|

    HIehie. zusjes oook! (puh)
    die heb ik niet x'D

    oh jha das egt irriterend

    (...)Ik heb er maar 1 en dat is genoeg :P En mijn broertje is geen THfan =|

    Die van mij wel, als ik met hem in de woonkamer zit, vraagt hij meestal of ik me muziek aan wil doen, of als ik op me kamer zit (hij zit een kamer ernaast) schreeuwt hij dat me muziek harder moet ;') Hij wilde dat ik hem opbouwde tot Tom en hem meenam 14 Juni. Wat ben ik blij dat ik hem niet heb meegenomen 14 Juni was zijn dood geworden, hij is klein dun, en weegt dus echtniks en is niks waart tussen die drukke mensen >_<


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)die heb ik niet x'D


    Ik had een zusje.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    zussen zijn ook irritant hoor -.- al 2 dagen achter elkaar hele erge ruzie met der


    Nvt

    zusjes zijn ook heel irritant hoor :3


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    (...)
    Die van mij wel, als ik met hem in de woonkamer zit, vraagt hij meestal of ik me muziek aan wil doen, of als ik op me kamer zit (hij zit een kamer ernaast) schreeuwt hij dat me muziek harder moet ;') Hij wilde dat ik hem opbouwde tot Tom en hem meenam 14 Juni. Wat ben ik blij dat ik hem niet heb meegenomen 14 Juni was zijn dood geworden, hij is klein dun, en weegt dus echtniks en is niks waart tussen die drukke mensen >_<
    Bij mij is het altijd oorlog al het om muziek gaat. Als ik naar mijn muziek luister doet hij keihard zijn radio aan en dan hoor ik niks =|

    (...)Bij mij is het altijd oorlog al het om muziek gaat. Als ik naar mijn muziek luister doet hij keihard zijn radio aan en dan hoor ik niks =|


    hij heeft op zijn mp3 zelfs th staan ;')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    zusjes zijn ook heel irritant hoor :3


    ja weeeeeeeeeet ik. :D:D
    :S


    AAP

    (...)

    hij heeft op zijn mp3 zelfs th staan ;')
    mijnes alleen rap en smurfenliedjes ='D

    Ik heb twee jongere broertjes, en één oudere, en die zijn zoo irritant x3
    De jongste heet Mitxel, dan heb je Duncan, en de oudste is Jorik, en Duncan is zeker het irritanst -_- [hij is namelijk maar 2jaar jonger dan mij x3]
    Hij zit de hele dag op zo'n vreselijk hoge toon te zingen, te schreeuwen, en roept vijf keer per week 'IK HAAT JE CHAJA' nouja dat was de 77e keer al duidelijk hoor ¬¬
    En Mitxel, die is wel schattig x3 hij is nu bijna 7, x3
    En hij vind Bill koel ^^. en hij zegt heel vaak; 'Bill doet me denken aan een konijn xD' echt schattig ;D
    En hij zei ook een keer 'Ik wil wel eens wakker worden met Sascha. Hij is een mooie jongen.' echt geinig x3 en hij vind het leuk als ik een hanenkam bij hem maak x3
    en Jorik is nu 17, en hij stinkt gewoon.
    x3


    all I want for christmas is a girlfriend

    ik heb het zelfde probleem als jij.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3