• Ja is dit een leuk idee?

    Kate is zich niet bewust van wat er allenmaal gebeurt. Op een dag komt haar vriendin huilend naar haar toe met het nieuws dat ze zwanger is, Kate begrijpt niet waarom ze zo over stuur is en zegt gewoon glashard: Er bestaat laat dat kind dan weg halen! Haar vriendin wil niks meer met Kate te maken hebben en negeert haar. Kate is woedend op haar! Een tijdje later komt haar broer naar haar toe en vraagt wat hij moet doen, want zijn vriend zit aan de drugs. Ook daar is kate gewoon heel gemakkelijk in en zegt: Af-Kick-Kliniek! Ze denkt dat het allenmaal heel simpel is, dat er altijd een makkelijke weg is. Na een tijdje komt haar BFF naar haar toe en zegt dat ze mishandeld word door haar stiefvader, ook daar geeft ze niks om!
    Al haar reacties gaan heel de school door, en al haar vriendinnen verlaten haar.
    Op een dag ontmoet ze een jongen, ze is helenmaal stapen, snel krijgen ze verkering, op een avond als ze in een bar zijn, drinken ze iets te veel, ze worden zowat dronken, Kate is overal makkelijk mee, maar een maand later merkt ze dat ze niet langer ongestelt is, in paniek koopt ze een zwangerschaps test en blijkt ze zwanger te zijn. Ze wil op een of andere manier niet dat het word weggehaalt. Waarom weet ze niet. Kate zoekt steun bij haar ex-vriendinnen, haar broer en haar ouders maar niemand helpt haar, haar vriend verlaat haar ook zodra hij weet dat ze zwanger is.
    Kate loopt weg, ze gaat naar Tilburg om daar in een steegje verder te gaan. Ze maakt daar een vriendin, die vriendin geeft haar een sigaret en al snel word Kate verslaafd. Ze heeft geen baan en komt dus al snel zonder geld. Ze besluit te proberen te stoppen met roken. Zodra het is gelukt beseft ze dat het veel moeilijker is dat het lijkt. Kate wil het kind laten weghalen maar zodra ze het wil gaan aanvragen, beseft ze dat hetniet is zoals ze wil. Ze besluit het kind te houden, en een goede moeder te worden, want ze wil niet dat haar kind dit overkomt. Maar hoe gaat ze dat doen?

    het klinkt nu nogal vaag, maarja.
    Wat vinden jullie?
    Doen of niet doen?
    Moeten er rollen komen?
    En heel belangrijk wat moet de titel worden?

    xx

    Heb je nu niet al heel het verhaal verteld? :x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    Heb je nu niet al heel het verhaal verteld? :x

    Nee nog lang niet, het verhaal is veel langer, en er blijven toch een hele hoop verassingen in het verhaal zitten die ik nog niet heb vertelt...

    Ik kan wel tegen critiek hoowr! Als je het geen leuwk idee vind ook gewoon zeggen, als je het wel een leuk idee vind oowk zeggen, en als je twijfelt ook zeggen :P

    Het klinkt wel als een mooi verhaal dus ik zeg doen. Ze denkt toch zo makkelijk over het leven?? De titel kan zijn: Denk je dat het zo makkelijk is of iets in die richting. Dat moet je ff zelf uitzoeken ;)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    moongirlxxx schreef:
    Het klinkt wel als een mooi verhaal dus ik zeg doen. Ze denkt toch zo makkelijk over het leven?? De titel kan zijn: Denk je dat het zo makkelijk is of iets in die richting. Dat moet je ff zelf uitzoeken ;)

    Gheghe, ook dat klinkt een beetje vaag, dus past wel bij het verhaal xD

    als titel: Karma. Want het lijkt er op dat ze alles meemaakt waar ze eerst zo makkelijk over deed.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    als titel: Karma. Want het lijkt er op dat ze alles meemaakt waar ze eerst zo makkelijk over deed.


    Oh ja die titel is echt mooi. Ik ga hem wel lezen, denk ik. Moet het wel echt goed geschreven zijn want ik kan er echt niét tegen als zulke serieuze onderwerpen slecht worden beschreven!


    It's time to be happy again.