• How to get divorced by 30.

    Martina Villa is een succesvolle jonge en getrouwde vrouw. Zij en haar man, David Villa lijken een gelukkig getrouwd stel te zijn, met de nadruk op lijken. Martina houd helemaal niet van haar man zijn en besluit dat ze wilt scheiden. Haar man is daar fel op tegen en besluit de scheidingspapier niet te tekenen. Maar wat als Martina haar man begint te irriteren in de hoop dat haar man wel wilt scheiden? Ze wilt haar man en alle herinneringen aan hem zo snel mogelijk vergeten en op zoek gaan naar haar ware liefde voordat ze naar eigen zeggen 'te oud' word.



    Divorce is a game played by lawyers.

    Love is blind --
    Marriage is the eyeopener.


    Rollen.
    Beste vriendin Martina: Nutella
    Goede vriendin Martina: Forlan
    Advoca(a)t(e) Martina: RodeRobijn
    Advoca(a)t(e) David Villa: Cuidador
    Vriendinnetjes voetballers
    Vriendinnetje Cesc Fabregas: Pershoofd
    Vriendinnetje Diego Forlán: Forlan
    Crush van Iker Casillas: Cuidador
    Crush van Pedro Rodriguez: RodeRobijn.
    Vriendin van Pique: Wise
    Zelfverzonnen rol.

    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Divorce me

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 14:15 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol: Vriendin Torres -als dat kan- -nee, oké, het moét!-
    Naam: Cristine
    Achternaam: McCain
    Uiterlijk: -zoekt foto-
    Extra: Gaat graag naar de fitness en heeft daardoor ook een droomfiguur. Ze heeft nog steeds haar 3 beste vriendinnen die ze heeft ontmoet op de middelbare school. Ondanks ze naar Spanje is verhuisd voor bij Torres te kunnen zijn. Ze is oorspronkelijk Brits en heeft daarom ook nog veel gewoonten van daar.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2010 - 20:45 ]


    All was well.

    Rol: Beste vriendin Martine en vriendinnetje Torres of Fabregas.
    Naam: Madelyn Susie
    Achternaam: Teresa
    Uiterlijk: Lang bruin golvend haar, groene ogen, sproetjes op haar neus. Rode blosjes op haar wangen en volle wimpers.
    Extra: Madelyn is erg op zichzelf, ze woont in een appartement in Spanje. Waar af en toe haar vriendje ook komt blijven slapen, ze hebben het nog over samenwonen. Maar Madelyn is nog aan het studeren en heeft zelf ook tijd nodig voor haar studie. Ze heeft twee katten, en een hamster.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2010 - 20:45 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rol: Beste vriendin Martina
    Naam: Lynn
    Achternaam: Williams
    Uiterlijk: Ze heeft lang bruin golvend haar, haar lengte is ongeveer 1.80 ofzo. En ze heeft blauw grijze ogen.
    Foto.
    Extra: Lynn is een spontaan en betrouwbaar meisje. Ze helpt graag, en is af en toe gestoord. In haar vrije tijd gaat ze hardlopen. Verder houd ze van winkelen en iets met haar vriendinnen doen
    ofzo (krul)

    [ bericht aangepast op 29 juli 2010 - 21:03 ]


    The way we live, is the way we die

    JBM schreef:
    Rol: Vriendin Torres -als dat kan- -nee, oké, het moét!-
    Naam: Cristine
    Achternaam: McCain
    Uiterlijk: -zoekt foto-
    Extra: Gaat graag naar de fitness en heeft daardoor ook een droomfiguur. Ze heeft nog steeds haar 3 beste vriendinnen die ze heeft ontmoet op de middelbare school. Ondanks ze naar Spanje is verhuisd voor bij Torres te kunnen zijn. Ze is oorspronkelijk Brits en heeft daarom ook nog veel gewoonten van daar.

    Je hoeft niet persé een foto hoor Lize (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Je hoeft niet persé een foto hoor Lize (krul)

    Ik wachtte tot je dat ging zeggen. _O_


    All was well.

    -slijm slijm- :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    JBM schreef:
    (...)
    Ik wachtte tot je dat ging zeggen. _O_

    Ik ga je wel gewoon doodstalken als ik wat van je nodig heb voor uiterlijk (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik wil advpocsytre zijn! Maar dit toetsenborfd vsn mijn ps lappie failt. Dus. iik vul em zo in

    *advocate vrouw =3


    SLOAN.

    Pershoofd schreef:
    -slijm slijm- :9~

    Check je gb (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Cuidador schreef:
    Ik wil advpocsytre zijn! Maar dit toetsenborfd vsn mijn ps lappie failt. Dus. iik vul em zo in

    *advocate vrouw =3

    Hahah je kunt zien dattie failt ja (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Meh. nee Ik ben niet gewend saan die grote toetsen die zover naar links zitten O_o


    SLOAN.

    Rol: Advocate van Martina
    Naam: Kim
    Achternaam: Clark
    Uiterlijk: Kim is een mooie meid, ondanks dat ze weinig aan haar uiterlijk doet. Ze is slank tot mager, en heeft een lang postuur. Ze heeft ijzige grijze ogen, een licht getinte huid en lichtbruin haar.
    Extra: Kim is een strenge vrouw die precies weet wat ze wilt en alles doet om haar zin te krijgen. Ze is een echte zakenvrouw en lijkt af en toe ijskoud. Ze is reuze slim en een steengoede advocate.

    Nee, geen voetballer Rose!
    Ook al vind ik het wel leuk als je een voetballer verliefd op me laat maken, gehe.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    RodeRobijn schreef:
    Rol: Advocate van Martina
    Naam: Kim
    Achternaam: Clark
    Uiterlijk: Kim is een mooie meid, ondanks dat ze weinig aan haar uiterlijk doet. Ze is slank tot mager, en heeft een lang postuur. Ze heeft ijzige grijze ogen, een licht getinte huid en lichtbruin haar.
    Extra: Kim is een strenge vrouw die precies weet wat ze wilt en alles doet om haar zin te krijgen. Ze is een echte zakenvrouw en lijkt af en toe ijskoud. Ze is reuze slim en een steengoede advocate.

    Nee, geen voetballer Rose!
    Ook al vind ik het wel leuk als je een voetballer verliefd op me laat maken, gehe.


    Moet die voetballer ook toevallig Pedro Rodriguez heten? -wbw- :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik bn telui en kan amper typen met mn hooikoooorrts-oog haha. enn yieha mijn titell :9~

    [ bericht aangepast op 29 juli 2010 - 21:36 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Forlan schreef:
    Ik bn telui en kan amper typen met mn hooikoooorrts-oog haha. enn yieha mijn titell :9~

    Ómdat het jouw titel is én omdat ik je aardig vind mag je zelf een rol uitkiezen en hoef je het niet in te vullen. -Ja ik ben lief (krul)-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3