• hebben jullie al gelezen in de nieuwste hitkrant (nr 33) dat er een franse jongen van 18 jaar bij een heleboel chatsites net deed alsof hij bill was??? dat is echt verschrikkelijk!!! en dan komt er ook nog bij dat hij om NAAKTFOTO'S vroeg en zo zelfs foto's van meisjes van 11 jaar op het internet heeft gezet!!!! hij moet nu gelukkig voor de rechter verschijnen, wat een GOORLAP!!! zoiets doe je toch niet???????
    reacties graag!!!


    herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag

    Ja dat heb ik gehoord. Maar eerlijk gezegt hebben die meisjes zelf ook schuld. Ookal was het de echte Bill dan zou ik alsnog geen naaktfoto van mezelf naar hem op sturen.

    Maar goed dat ze die kerel hebben ;]
    LEVENSLANG !! ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    dames en heren oud nieuws mr tog hjet is GOOR.. xl xl
    ^^ en idd ;; LEVENSLANG

    Ja dat heb ik gehoord. Maar eerlijk gezegt hebben die meisjes zelf ook schuld. Ookal was het de echte Bill dan zou ik alsnog geen naaktfoto van mezelf naar hem op sturen.

    Maar goed dat ze die kerel hebben ;]
    LEVENSLANG !! ^^

    ja, ik zou ook nooit een naaktfoto van mezelf naar iemand sture zelfs niet naar de echte bill!!! ik heb nii eens naaktfoto's van mezelf, dus dat scheelt ook alweer, haha!!
    en cker: LEVENSLANG!!!!!


    herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag

    ik heb het gelezen ja, omg! wat een vieze vent!
    en zielig voor bill, dat sommige mensen zijn beroemheid en lekkerheid daarvoor gebruiken! :@


    Tears falling down because you break my heart...

    Toen ik dit las ben ik gelijk naar de stad gefiets om hem te halen. Het is niet normaal wat erin staa. :O


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Maar ge stuurt zowiezo tog geen naakt fotos ook al zouw het de'n echte bill zijn geweest Oo

    ik heb het gelezen ja, omg! wat een vieze vent!
    en zielig voor bill, dat sommige mensen zijn beroemheid en lekkerheid daarvoor gebruiken! :@

    ik vind het ook vet viez, gemeen en vooral vet zielig.
    en je hebt gelijk: bill is lkkr:$


    herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag

    Ja, maar wie stuurt er dan ook naaktfoto's op als je niet eens 100% zeker weet dat hij het écht is, maar goed.. ookal was hij het echt zou ik het alsnog nooit hebben gedaan^^ Dat zegt ook iets over die meiden die zich dan zo bloot stellen om dan naaktfoto's te sturen. |:


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]