• Versie 2.0


    Ergens tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een grote, magische koepel. Aan de buitenkant is het onzichtbaar, van binnen is het net zo onzichtbaar. Je merkt pas dat het er is als je er van binnenuit tegen aan loopt. Van buitenaf kan je het gebied niet zien, het is alsof het niet bestaat en je kijkt gewoon naar het stuk bos wat er achter ligt. Ook kun je niet horen wat er zich in de koepel bevind tot je door de koepel het gebied binnen stapt.

    Na de tragische dood van een klasgenoot gaat een groep leerlingen met hun leraren op kampeertocht om hun gedachten even opzij te zetten.
    Het leek ze fijn om met zijn allen daar te gaan kamperen, er even tussenuit, ergens anders aan kunnen denken.
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Na uren lopen vinden ze een plek.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met de koepel erom heen.
    De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de mythische wezens..
    De wezens waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied...


    Het gebied:
    [center]






    Rollen

    Leerlingen
    -*Denise Meredith Jones - TheHorcrux 2
    -Victoire Lizzy Barton - Hecuba 2
    -Valérie 'Val' Desmarais - XDazzle 9
    -*Lilith Sophie Hemsworth- Mudita 9
    -Ceciellia Marianne Grey - Aswium 12

    -*Tyler Jay Moreno - Parrish 4
    -Chano Eliano Benvenuto - Daoine 6
    -*Axel Castiel Woods - Magnus 6
    -

    Leraren
    -
    -

    Monsters/Mythische wezens
    -Aishlinn Mary Summers- Meermin- TheHorcrux 2
    -Athene Maeve Thomson- Heks- Denys 1
    -Amalia Oceane Hartlyn- Meermin- Daoine 2
    -*Catherina "Cath" Rose Reign- Vampier- Parrish 5
    -

    -*Gabriel Elijah Wells- Weerwolf - Mudita 2
    -Damon Salvatore- Vampier - Hecuba 2
    -*Noah James Summers- Meerman - Mudita 5
    -Cayton North- Meerman - XDazzle 8
    -

    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Minimaal 200 woorden,
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Mudita en ik(TheHorcrux) maken de nieuwe topics aan
    -18+ Toegestaan maar hou het
    -Andermans personage niks aandoen zonder toestemming van de ander
    -Naamverandering graag aangeven




    Het is maandag middag 10 Juni rond vier uur. De leerlingen zijn anderhalf uur geleden gedropt aan de rand van het bos aangezien de bus niet mee kon. Nu lopen ze dus al een hele tijd, net buiten de koepel, op zoek naar een goede kampeerplek. Als ze dan de koepel binnen komen zien ze dat het er veel tropischer is. Alle planten zijn anders, het is er warmer en vochtiger en zelfs zijn er andere dieren. Meer dieren. Na nog een half uur lopen vinden ze de 'perfecte' kampeer plek en beginnen ze hun tenten op te zetten..

    [ bericht aangepast op 19 aug 2014 - 19:20 ]


    Little do you know

    (Mijn Topics :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Mijn Topics Mwhihi! x3]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [Mtijn Topics]


    We all just wanna be somebody

    [Mijn topics]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    MT.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Aswium schreef:
    [Mijn topics]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [MT
    Ik post vanavond, dus probeer me niet vol te spammen XD]


    Little do you know

    MT ;3


    El Diablo.

    MT


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Lilith Sophie Hemsworth || Leerling - Outfit

    Met z'n veertienen liepen we door de bossen van de Ardennen heen en een frisse bries suisde langs me voorbij. Ik was hier nog nooit geweest, maar was er zeker van dat dit een geweldig weekend ging worden. Misschien ook wel mijn laatste weekend met deze klas, maar daarom had ik ook mijn camera mee. Om alle leuke herinneringen op de slaan. Niemand wist dan ook dat ik waarschijnlijk weg ging, maar ik was ook niet vanplan het hun te vertellen. Ik wilde niets verderven. Met mijn camera tussen mijn handen hield ik deze gericht op Valérie en trok ik een fotootje en grinnikte dan om vervolgens eens rond te kijken of ik nog wat leuks zag. Mijn versleten Alstars hadden nu al best een lange weg afgelegd sinds de bus ons gedropt had en we met onze spullen ons eigen stekje moesten vinden. Natuurlijk hadden Mn.Dylans en Mv. Smith de leiding, maar het leek echt alsof we in cirkeltjes liepen. Ik keek even achter me en glimlachte doen ik Axel zag en zodra ik weer voor me keek leken we wel in een héél ander gebied te zijn. Het was er een stuk warmer dan tevoren en alles leek wel groener te zijn. Ik kon het niet laten om hiervan een prachtfoto te trekken en begon meteen met mijn camera al dingetjes vast te leggen. Het gezang van vogels was duidelijk te horen en het rook hier lekker naar bloemen het duurde dan ook niet geheel lang voordat we bij een open plek aan kwamen die geschikt leek te zijn voor de tenten. "Wat is het hier mooi." fluisterde ik tegen niemand in het bijzonder. En nu komt het moeilijkste nog. De tenten opzetten...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MT.


    That is a perfect copy of reality.

    MT (:


    "Who are you?" is a question for wich a name is never the answer

    Valérie Desmarais || Leerling


    Ik keek hoe mijn klasgenoten één voor één uit de bus stapte. Hoewel het geweldig was dat we met z'n allen mochten kamperen in de Ardennen voelde het toch een beetje dubbel. Onze klas was namelijk niet meer compleet. Jack was er niet bij... Hoewel ik niet echt bijzonder veel contact met hem gehad had, voelde het toch verkeerd zonder hem, dankzij zijn dood waren we immers hier. Ik zuchtte en snoof de boslucht in. Ugh, ik moest niet zo veel piekeren. Ik schudde mijn hoofd lichtjes en glimlachte. Sinds wanneer gedroeg ik me zo filosofisch? Dat was echt helemaal niks voor mij. We waren juist op kamp om even te relaxen, om lol te maken met elkaar, weg van al onze zorgen en ellende. Toen ook de laatste leerling uitgestapt was begonnen we met lopen, op zoek naar een mooie plek om ons kamp op te zetten. Ik liep samen met mijn beste vriendin Lillith een beetje in het midden van de groep. Toen ze haar camera op me richtte trok ik een gekke bek, waarna ze vervolgens moest lachen en op zoek ging naar iets anders om te fotograferen. Het vinden van een goede plek voor de tenten bleek trouwens nog best wel moeilijk te zijn. De ene keer was het gras weer te nat en de andere keer bleek dat onze uitgekozen stukje grond onder de termieten zat. Het wandelen was in het begin nog wel makkelijk vol te houden; het was fijn om na de lange busreis onze benen even te strekken. Maar na een tijdje begonnen mijn voeten te protesteren, evenals mijn humeur. Alles in het bos leek op elkaar en ik had het idee dat we sommige plekken al meerdere keren gepasseerd hadden. Net toen ik dacht dat we wel eindeloos door konden blijven dwalen, leek het alsof we ineens in het paradijs terechtgekomen waren. Het was aanzienlijk warmer dan eerst en de planten waren de meest prachtigste die ik ooit had gezien. Naast me hoorde ik vaag dat Lillith iets mompelde, maar ik was te bezig met het bewonderen van het adembenemende landschap. Nadat we langs een stromend beekje waren gelopen, kwamen we uit bij een open plek. Perfect. Ik liet mijn bagage met een plof neervallen. 'Laten we maar beginnen met het opzetten van de tenten', grijns ik.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 19:44 ]


    "Who are you?" is a question for wich a name is never the answer

    -

    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 19:46 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Amalia Oceane Hartlyn - Meermin

    Glimlachend stapte ik het water uit. Het had een paar minuten geduurd, voordat ik mijn benen terug had en mijn outfit kon bewonderen. Het is even wat anders dan alle andere dagen dat ik hier was. Min ogen gleden over het gebied waar ik al een aantal jaren woonde. Vergeleken met mijn oude woonplaats is dit een paradijs en eerlijk gezegd denk ik dat ik het niet beter had kunnen treffen. Je had hier werkelijk alles als meermin om te overleven. Het was geweldig dat er al een paar huisjes stonden en dat je die niet zelf hoeft te bouwen. Ik keek naar het huis die zich voor de waterval had gevestigd en begon er stug naar toe te lopen. Ik draaide de sleutel in het slot gat en voordat ik het wist was de deur open. Één jaar geleden had ik dit huis nog voor mij zelf. Ik grinnikte zachtjes, ik heb altijd al gelachen om het verhaal van Jason. Niet dat hij daar iets van af wist, hij was nogal prikkelbaar als ik het er over had. Met een plof viel ik op de bank neer. Ik wist absoluut niet wat de planning van vandaag voor mij zou zijn. Ik zou in ieder geval nog wel een duik in het water nemen later in de middag. Daar had ik nodig behoefte aan.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 19:58 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,