• jeeeeeeeeeeeeeej en bedankt zusje

    ik heb mijn teen gekneust dankzij mijn zusje!!!!!!
    Ik bedoel, een zusje die een teen kneust van mij!
    grrrrrr
    wie heeft ook zo'n zusje of broertje??
    x


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik en mijn broertje kunnen wel goed overweg. Op sommige discussies na dan. :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Euhm, het is maar een teen? Dat is binnen een paar dagen wel over hoor. Je hoeft daar niet zo dramatisch over te doen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Nee, ik had wel een ex-crush die mijn enkel kneusde, 2 maanden geleden. Is ook nog steeds niet over : D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik heb een zusje van 12 en het ene moment kunnen we goed met elkaar overweg maar elke dag schelden we elkaar ook wel uit en tijdens het eten is het altijd een soort van wedstrijd 'wie kan de ander het hardst afzweiken' xd


    She said: I gotta find out for myself

    Ja, toevallig heb ik gisteren ook mijn teen gekneust. Ik ging voetballen met familie en toen was mijn broertje iets té agressief, ghehe. Maar verder is hij wel lief hoor. (:

    Mijn broertje heeft het twee keer zo ver gekregen dat ik iets tegen mijn keel heb aangekregen en daardoor eventjes ademnood kreeg en in paniek raakte. de eerste keer gooide hij een schoen [en dat deed fucking pijn ><] en de tweede keer ging hij met zijn schouder omhoog toen we elkaar omhelsden om warm te worden.


    Destroy what destroys you.

    mijn zusje is 7&half jaar jonger als mij, en dat bots nog wel eens ;`)


    Vampire Heart.

    Ik heb een oudere broer die nu 18 is x)
    ik was vroeger de kleine evil zus (A)
    toen ik 3 was heb ik een stuk uit z'n been gebeten omdat ik niet wilde opruimen xD
    maar nu komen we best goed overeen
    x


    in life an ending is just another new beginning

    Ik heb een broer van 19, en daar heb ik toen de pink van gebroken. ^^


    "Don't look back, you're not going that way."

    Nee, mijn broertje wenst me alleen dood :)


    Life is hard and then we die

    ik heb een broertje,
    en soms heeft ie echt van die momenten dat hij
    echt vervelend moet zijn van zichzelf ofzo.(A)


    Everything is worse without music.

    Ik ben broer/zus loos :'D

    Ik kom over het algemeen wel goed met mijn broertje over. Komt vooral doordat we tweeling zijn en dus van dezelfde leeftijd. Dat scheelt.
    Maar toen we jonger waren, toen was ik altijd de irritante:Y) Toen rolde ik over hem heen:Y). Maarja, vroeger waren wij gewoon heel raar, dus ja...

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 11:14 ]


    To live would be an awfully big adventure

    Ik heb een broer, en hij bezorgd mij altijd blauwe plekken ;o Nee, valt wel mee, hij is aardig (nerd)


    You are beautiful, you are love.

    Neuh ik heb een broertje waar ik altijd ruzie mee heb.