• Oké, ik heb een vraag ;o weet iemand soms waar je zo'n haarkleurspoelingding kan kopen ? maar zo een die er zo na ongeveer 3 wasbeurten weer uitgaat. Als je me helpt ben ik je eeuwig dankbaar:Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Doe 't bij de kapper? X)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zou het niet doen. Dat gaat er na een tijdje heel lelijk uitzien, en dan duurt het nog wel even voordat het eruit is


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Een vriendin van mij had dat eens uit de Aldi gekocht. Zij was blond en had het gekocht om kastanjebruin haar te krijgen. Nadat ze het had opgedaan, kleurde haar haar helemaal ros. Ze moest weken met ros haar rondlopen, want de kleur ging er maar niet uit, hoe vaak ze het ook wastte. En nu heeft ze nog altijd niet haar échte kleur terug. Het heeft nog altijd een rosse schijn, terwijl het al meer dan een half jaar geleden is.
    Dus in ieder geval raad ik je die van de Aldi sterk af.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Meh schreef:
    Doe 't bij de kapper? X)

    Maar bij de kapper is dat zo langdurig toch ?


    We're hiding behind skin that's too tough

    Hoe langdurig? Het zitten bij de kapper zelf of voordat die spoeling d'r uit gaat?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Meh schreef:
    Hoe langdurig? Het zitten bij de kapper zelf of voordat die spoeling d'r uit gaat?

    voordat die spoeling er uit gaat ;p


    We're hiding behind skin that's too tough

    Bij de Kruidvat. :') Is heel goede. :'D

    [ bericht aangepast op 2 aug 2010 - 19:43 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ohmygaskarth schreef:
    (...)
    voordat die spoeling er uit gaat ;p


    Hmm, dat wil je toch juist? Dat 'ie er lang in blijft x) Even denken.. Bij mij blijft 'ie er meestal eh wel krap aan twee maanden in. Trouwens.. Ik heb nu nog steeds iets van die spoeling in m'n haar zitten na bijna eh 8 maanden XD Maar dat zie je niet zo goed..

    [ bericht aangepast op 2 aug 2010 - 19:45 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cloudburst schreef:
    Een vriendin van mij had dat eens uit de Aldi gekocht. Zij was blond en had het gekocht om kastanjebruin haar te krijgen. Nadat ze het had opgedaan, kleurde haar haar helemaal ros. Ze moest weken met ros haar rondlopen, want de kleur ging er maar niet uit, hoe vaak ze het ook wastte. En nu heeft ze nog altijd niet haar échte kleur terug. Het heeft nog altijd een rosse schijn, terwijl het al meer dan een half jaar geleden is.
    Dus in ieder geval raad ik je die van de Aldi sterk af.


    Ik had er van de kruidvat. Van een duur merk nog wel. Het ging er ook niet uit. Tot ik uiteindelijk blond had maar met een lichtbruine schijn, dat het als ik in het licht stond een beetje rossig was zo.
    Ik doe het gewoon bij de kapper.

    Je kan bij de Kruidvat van verschillende merken spoelingen kopen. Maar je moet aan de zijkant kijken want daar staat of hij er niet uit gaat, of hij er na een paar weken uit gaat, en nog iets. Maar als je halflang tot lang haar hebt zou , ik er twee kopen, omdat je dan meer nodig hebt. Laat het gewoon lang genoeg inzitten en wijk niet al te veel af van je natuurlijke haarkleur (vooral niet als je het gaat blonderen want dan kan je rare kleurtjes krijgen), dan komt het allemaal goed.


    it's so empty living behind these castle walls

    dude, mijn vriendinnen hebben zo eens iets geprobeerd bij mij en nu moet ik mijn haar blijven kleuren of het trekt op de zak --"


    And in that moment, we were infinite.

    Meh schreef:
    (...)

    Hmm, dat wil je toch juist? Dat 'ie er lang in blijft x) Even denken.. Bij mij blijft 'ie er meestal eh wel krap aan twee maanden in. Trouwens.. Ik heb nu nog steeds iets van die spoeling in m'n haar zitten na bijna eh 8 maanden XD Maar dat zie je niet zo goed..


    Ze wou spoeling die er na drie wasbeurten uitgaat? Geen langdurige haarkleuring? :'D

    En bij kruitvat, daar vind je vast wel goede.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Ze wou spoeling die er na drie wasbeurten uitgaat? Geen langdurige haarkleuring? :'D

    En bij kruitvat, daar vind je vast wel goede.

    Dat was ook een spoeling die ik d'r in had, maar ik lees nu pas dat 'ie er an drie wasbeurten uit moet. In dat geval... Volgens mij is dat bij geen een spoeling zo? Niet dat ik de haarspoelingdeskundige ben.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kruidvat:Y)


    Keep on smiling

    Oooooh, 3 wasbeurten maar? Bestaan die wel?


    it's so empty living behind these castle walls