• Love me, Alynne.

    - Een nieuwe vriendin van Alynne.
    - Eén van Toms one-night-stands waar hij later mee zal hebben.
    - Dochter van nieuwe vriendin van haar papa, paul. -zal botsen met Alynne-

    Voorlopig blijft het bij deze. Dus, zeg maar als je de rol wilt: Naam, leeftijd en karakter.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2010 - 19:56 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    ik wil one night stand girl zijn :)

    Naam: Ilse Dubaï
    leeftijd: 14-10-1990 (word in oktober 20)
    karakter: spontaan, betrouwbaar, zorgzaam, charmant, chaotisch, nieuwsgierig

    als het niet goed is hoor ik het wel :)

    [ bericht aangepast op 25 juli 2010 - 19:55 ]

    Captivity schreef:
    ik wil one night stand girl zijn :) xD

    Naam: Ilse Dubaï
    leeftijd: 14-10-1990 (word in oktober 20)
    karakter: spontaan, betrouwbaar, zorgzaam, charmant, chaotisch, nieuwsgierig

    Okay ;d


    Life begins at the end of your comfort zone

    Liebje schreef:
    (...)
    Okay ;d


    (A)

    Rol; Eén van Toms one-night-stands waar hij later mee zal hebben. Of als deze al bezet was wist het niet zeker wil ik wel een nieuwe vriendin van Alynne zijn.(:
    Naam; Patricia Konrad.
    Leeftijd; 20.
    Karakter; Patricia is een behulpzaam meisje die altijd voor iedereen klaar staat tenzij je daar misbruik van maakt dan kan ze een echte bitch zijn. Verder is ze ook heel gevoelig en maken veel mensen daar gebruik van. Ze is ook een heel eigenwijs typje als iemand zegt dat ze iets niet moet doen krijgt ze juist de drang er naar om het toch te doen. Ze is ook heel sociaal en kan met bijna iedereen wel op schieten. Ze is ook heel erg nieuwschierig en steekt overal haar neus in. Ook is ze heel erg betrouwbaar als haar vriendinnen met iets zitten is ze de eerste waar ze naar toe komen.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2010 - 22:01 ]


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Nieuwe vriendin van Alynne

    Volledige naam: Kim Schwartzmann
    Leeftijd: 19 jaar.
    Karakter: Vurig, moedig, sportief, soms een tikkeltje brutaal, chaotisch, charmant, vriendelijk, behulpzaam, creatief, diervriendelijk, soms wat overbezorgd als het gaat om haar vrienden of familie.
    Favorieten TH-lid: Georg


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.