• Hallo mensen,
    ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon en ik heb een aantal eisen;
    -nummer toetsenbord.
    -onder de vijftig euro.
    -eventueel dual-sim
    -niet per se een smartphone.
    -geen klap of schuif of iets, gewoon simpel.
    -simlock vrij.
    Ik had gehoord over de nokia 215, een opstap smartphone, maar die blijkt geen wifi-mogelijkheden te hebben. Wat heb je aan een smartphone zonder wifi-mogelijkheden? Bij de mediamarkt of iets hebben ze niet zo'n telefoon, tenzij dat je een seniorenapparaat wilt, waar de toetsen zeer groot.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik denk niet dat je een smartphone of een telefoon met internet gaat vinden met een nummertoetsenbord... Ik snap ook niet waarom je dat zou willen, haha. Zelfs ik vind het onhandig. Touchscreen is niet veel beter, maar zo'n uitschuifbaar toetsenbord of iets dergelijks is wel handig. Ik zou je eisen toch een beetje aanpassen, aangezien ik niet denk dat dit haalbaar is.


    Your make-up is terrible

    Onder de vijftig euro? Dat gaat lastig worden, denk ik. Folders goed in de gaten houden?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Nokia 225 dual sim misschien?
    Voldoet denk ik aan al je eisen


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik vraag me nu serieus af of zo'n nummertoetsenbord bestaat. Zoals Michonne zegt lijkt me dat inderdaad moeilijk om te vinden.
    Bij een iPhone kan je je toetsenbord wel zo kiezen dat je een nummertoetsenbord krijgt. Maar dat ligt enorm buiten je budget.

    Succes!


    Let the Night embrace you

    Zijn blackberry's nu niet goedkoop?


    Firm believer of all that is magic

    Aidan schreef:
    Zijn blackberry's nu niet goedkoop?


    Helaas niet. Maar ik zat inderdaad in de richting van nokia xxx.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mn moeder heeft zo'n nokia met van die 9 knopjes met nummers en dan dat je drie x moet lukken bijv als je de c wil. Bedoel je dst met nummertoetsenbord?

    Volgens mij was die van haar toendertijd 44 euro, ook dual sim. Weet alleen het type niet :') Zoek anders op bol.com ofzo? Merk nokia en prijs onder 50 euro?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Je kan hier kijken. Denk dat je sws geen smartphone gaat vinden onder de 50 euro


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik snap niet zo goed waarom je wifi zou hebben op een nokia aangezien een nummer toetsenbord er op wijst dat je een oude versie wilt. Daar kon je toch niks met Wi-Fi op? Correct me if I'm wrong.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Er bestaan wel degelijk Nokia's met een toetsenbord waar wifi op te vinden is in tegenstelling tot wat al de rest hier denkt


    Ik wil vrij zijn zoals de wind