• Ik ben verschrikkelijk in de war, ik heb het al verteld aan 2 van mijn beste vrienden hier op quizlet. Maar ik moet mijn hart even luchten want hier thuis gaat het niet.

    Er is een jongen S hij is echt super lief, 4 jaar ouder en bezet. Ik sms al een hele tijd met hem, hij noemte ook liefje, knap, lief... Maar hij heeft dus een vriendin, het gaat nietzo goed tussen hun maar dan nog. Laatst smste hij met de vraag of ik alsjeblieft niet verliefd op hem wilde worden voordat hij verliefd op mij kon worden omdat hij mijn hart niet wil breken. Ik begon te huilen, die middag stuurde hij me heel veel kusjes en beloofde hij dat ik die zou krijgen als we elkaar zouden zien. Alles was weer een beetje goed totdat ik hem verteld heb hoe ik me voelde. Ik heb serieus een uur huilend achter mijn laptop gezeten toen ik met hem praatte. We zouden gewoon nog afspreken enzo en toen vroeg ik wat hij bedoelde met dat smsje over verliefd worden. Hij zei dat het nu gewoon niet kon vanwege zijn vriendin. Dus ik had me erbij neer gelegd. Dan maar gewoon vrienden, maakt mij niet uit. Toen ging hij weg, wij kregen eters dus ik ging me klaar maken, tijdens het toetje krijg ik een sms met de vraag of ik online wil komen. Dus ik sms of er wat is krijg ik terug: "niks, ik mis je =$ xxx" Dus ik dacht echt WTF!

    En ik ben nu ook helemaal in de war, ik weet niet wat ik meer moet vinden en laat alles gewoon over me heen komen. Hij komt morgen of overmorgen mijn kant op, we gaan een ijsje eten en praten. Dus ik ben benieuwd.... Bedankt voor het lezen XD


    -

    Hoe moeilijk het ook is je zult wat afstand van hem moeten nemen. Deze jongen speelt onbewust op je gevoelens in. Praat met hem er over en wees direct en duidelijk tegen hem. (;


    La credenza è una medicina contro il timore

    Naja, weetje. Ik vind niet dat die jongen zulke dingen naar je kan sturen. Want hij heeft nog een vriendin. Als hij het uit had gemaakt ofzo, dan was het anders geweest. Ik heb persoonlijk nogal een hekel aan dat soort jongens, en aan meisjes die het ontvangen. Maar dat ben ik.
    Iig veel succes, en ik hoop dat je eruit komt (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Noukje toch! Ik snap dat je in de war bent. Ik denk dat hij stiekem al verliefd is op jou, maar dat hij het niet durft toe te geven i.v.m. zijn vriendin. Het is heel moeilijk om een relatie te breken in zo een geval, maar het zou wel mogelijk kunnen zijn. Als ik jou was zou ik er echter niet op hopen. Hij heeft gelijk als hij zegt dat hij jouw hart niet wilt breken, en ik wil ook geen gebroken Anouk zien.

    ...

    Ik heb eigenlijk geen advies.. Sorry.
    Sterkte liefje <3


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Noukje toch! Ik snap dat je in de war bent. Ik denk dat hij stiekem al verliefd is op jou, maar dat hij het niet durft toe te geven i.v.m. zijn vriendin. Het is heel moeilijk om een relatie te breken in zo een geval, maar het zou wel mogelijk kunnen zijn. Als ik jou was zou ik er echter niet op hopen. Hij heeft gelijk als hij zegt dat hij jouw hart niet wilt breken, en ik wil ook geen gebroken Anouk zien.

    ...

    Ik heb eigenlijk geen advies.. Sorry.
    Sterkte liefje <3

    Dankje lieverd <3


    -

    Hmm ik weet niet. Dit is zo lastig. Ik zou eigenlijk gewoon afwachten en ik zou hem geen kusjes geven en ook niet zoenen. Geen hand vasthouden whatever. Dat kan pas als hij vrij is, vind ik :x NOuja, wacht het maar af..
    Maargoed, succes (flower)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    Hmm ik weet niet. Dit is zo lastig. Ik zou eigenlijk gewoon afwachten en ik zou hem geen kusjes geven en ook niet zoenen. Geen hand vasthouden whatever. Dat kan pas als hij vrij is, vind ik :x NOuja, wacht het maar af..
    Maargoed, succes (flower)

    dat vind ik ook, want ik wil me niet bemoeien met hem en zijn vriendin, this is going to be hard :/


    -

    Eh, ik weet niet. Misschien moet je tegen hem zeggen dat je zekerheid wil ofzo? Of vraag aan hem waarom hij je allerlei kusjes stuurt terwijl hij een vriendin heeft. Man, ik heb geen idee. ;o Misschien moet je het gewoon even afwachten en zien hoe het gaat tussen hem en zijn vriendin?