• Quizlet heeft als traditie om elk jaar een 1 april grap uit te halen bij users. Nou zijn er hier users die al jaren mee gaan en andere die niet zo super lang actief zijn maar ik vroeg mezelf af welke 1 aprilQuizlet grap jullie het leukste vonden?

    Ik vond het jaar dat Rutger beweerde dat Q alleen nog maar voor Quizzen zouden zijn wel leuk en het jaar dat je mensen kon "bannen".


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mij is denk ik de biebergrap toch altijd het beste bijgebleven als leuke grap c:


    Happy Birthday my Potter!

    Het bannen idd.:P


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb er nog niet zoveel meegemaakt, haha. Die van vorig jaar vond ik maar meh, maar die van dit jaar vond ik fantastisch. De Biebergrap zal me ook altijd bijblijven. :'D Wat was die van 2013 nu weer?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    De biebergrap, haha


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Dumbledory schreef:
    Mij is denk ik de biebergrap toch altijd het beste bijgebleven als leuke grap c:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wat was de grap van vorig jaar ook alweer?

    [ bericht aangepast op 1 april 2016 - 22:01 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Wat was de grap van vorig jaar ook alweer?


    De "leden mogen achter de schermen kijken neen toch niet"-grap. Ik vond 'm niet slecht, maar deze is tien keer zo goed. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb er twee meegemaakt, namelijk die van vorig jaar en deze. Deze vind ik vele malen leuker dan de vorige, dus dan is dit voor mij de leukste Q 1 april actie :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    dooddoenervis schreef:
    Het bannen idd.:P

    dooddoenervis schreef:
    Het bannen idd.:P


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben een echt groentje, dit is mijn eerste april. :'D


    She's imperfect but she tries

    Kenways schreef:
    Ik heb er twee meegemaakt, namelijk die van vorig jaar en deze. Deze vind ik vele malen leuker dan de vorige, dus dan is dit voor mij de leukste Q 1 april actie :3


    <3

    Dumbledory schreef:
    Mij is denk ik de biebergrap toch altijd het beste bijgebleven als leuke grap c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Deze vind ik het meest leuk, want het ziet er gewoon vrolijk uit en alles, en de sfeer is goed! Die met Justin Bieber was grappig omdat sommige mensen er daadwerkelijk in trapten. x)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    De Biebergrap (:


    I am an idiot, I move.