• Heyya! SORRY,SORRY maar mijn vorige Serie gaat niet door , er is een topic verwijdert vanmij en ben veel rollen kwijt! het is nu een héél boeltje <.< ,Dus heb ik een nieuwe bedacht die heel wat gemakkelijker is en met minder rollen.

    De Titel : Lips like alcohol.

    Ik wou eerst , lips like morphine nemen maar ik weet niet , weten jullie soms een goeie titel?


    een beetje uitleg:
    de Guys zijn 23 en zijn gestopt met TH,ze hebben een vriendin en willen daarmee verder , natuurlijk gaat dat niet zomaar,er komen meer en meer problemen...


    Ok. De rollen:
    Vriendin:
    Bill BEZET-->LOLLIPOPX3
    TomBEZET-->xNIJNTJE
    GeorgBEZET-->kimxgeorg
    GustavBEZET-->GUSTIPIRAAT
    Andreas-->SceneDoll (ik x] )


    Wat heb ik nodigg??


    Roll:
    Naam: (je mag ook je lievelingsnaam kiezen!)
    iedereen is 22 x]
    Hobby's:
    Karacter:
    Sport?
    Haarkleur:
    Tattoo('s):
    Piercing(s):
    waarom die roll?
    Kinderen?(als je met Tom of Bill gaat kun je geen twin krijgen, dat kan in het echt ook niet)
    Trouwen?
    Tekstjee: (origineel xD)
    Foto: ( als je er geen vindt , dan neem ik er wel een van Audrey kitching ofzo..)

    Zooww, invullen die Crap.

    Ik kies NIET de eerste , de geschikte!


    Xxxx Jolienàà

    info volgt!

    roll: tom

    Naam: Linda(je mag ook je lievelingsnaam kiezen!)

    iedereen is 22 x]

    Hobby's:Concerten, Kloten met me Gitaar, Shoppen,

    Karacter:Lief, Klein beetje Bitchy, Spontaan, Zorgzaam, Behulpzaam, Gek.

    Sport: Voetbal

    Haarkleur:Zwart

    Tattoo('s):Naam op pols,Tom's Naam op heup, Sterren op bovenarm, en Dochters naam op andere pols

    Piercing(s):Tong.

    waarom die roll?

    Omdat het me een vet koele quiz lijkt en jij speelt ook in mijn SeriexD

    Kinderen?(als je met Tom of Bill gaat kun je geen twin krijgen, dat kan in het echt ook niet)
    1 Dochtertje van 2 jaar Rosalie en Zwanger van een 2de kind wat een Jongetje wordt en Tommy gaat Heten(vernoemd naar TomxD!

    Trouwen?
    Nog niet,Verlooft!

    Tekstjee: (origineel )

    Heey, Ik ben Linda!,Ik ben 22 Jaar en ben Verlooft Met Tom, we hebben samen een een Mooie Dochter van 2Jaar ze is net Tom en ik heb geweldig nieuwes ik ben zwanger van een 2de Kind!!!,ik ben Gek op Hardrock/Metal muziek en ga vaak naar een Concert van Onderandere Bullet for my vallentine, Bless the fall en Escape the Fate, Ik en Tom Zijn Heel Gelukkig samen,en Onze Dochter Maakt Ons Leventje Compleet,We Komen Vaak Bij Bill en zijn Vriendin/vrouw langs Om gezellig wat te drinken.
    oo, ik moet Gaan want tom roept Dat we vertrekken Naar Bill!
    Doeggh(H)

    Foto:http://img1.liveinternet.ru/images/attach/b/3/21/5/21005147_eschyo_brukli.jpg ( als je er geen vindt , dan neem ik er wel een van Audrey kitching ofzo..)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Roll:vriendin Tom <33

    Naam: Raquel

    iedereen is 22 x]

    Hobby's:winkelen,uitgaan,foto's maken, rondhangen

    Karacter:lief,betrouwbaar,koppig,eerlijk,oprecht

    Sport: hip-hop

    Haarkleur: zie foto

    Tattoo('s):muziek noot linker pols

    Piercing(s):navel

    waarom die roll? : omdat ik Tom hot vind en je serie lijkt me leuk

    Kinderen?: later,een meisje, naam Yeal

    Trouwen?: Ja

    Tekstjee: Hallo mensen ! Ik ben Raquel en 22 jaar. Ik ben een betrouwbaar iemand die voor iedereen klaar staat. Stiekem ben ik ook behoorlijk koppig en ben ik altijd eerlijk. Waar ik dus niet tegen kan is mensen die tegn mij liegen. Ik ben maybe al [A] 22 jaar maar ik hou nog steeds van uitgaan en dat soort dingen ;] Ik heb ook een vriend, Tom. Hij is de ware en met hem wil ook trouwen <33 Zo dit ben ik hope you like me..Bye..


    Foto:http://s252.photobucket.com/albums/hh31/scenequeenbby/scene%20girls/?action=view¤t=l_117f1147468373e4b6920194a099e960.jpg


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    is het goed dat je oook inverwachting mag zijn?

    ?

    is het goed dat je oook inverwachting mag zijn?


    ja tuurlijk!!!

    (...)

    ja tuurlijk!!!


    mooi want de rol die ik graag wil spelen is dan in verwachting

    Nog??

    Foto kom eraanxD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    info volgt!

    roll: tom

    Naam: Linda(je mag ook je lievelingsnaam kiezen!)

    iedereen is 22 x]

    Hobby's:Concerten, Kloten met me Gitaar, Shoppen,

    Karacter:Lief, Klein beetje Bitchy, Spontaan, Zorgzaam, Behulpzaam, Gek.

    Sport: Voetbal

    Haarkleur:Zwart

    Tattoo('s):Naam op pols,Tom's Naam op heup, Sterren op bovenarm, en Dochters naam op andere pols

    Piercing(s):Tong.

    waarom die roll?

    Omdat het me een vet koele quiz lijkt en jij speelt ook in mijn SeriexD

    Kinderen?(als je met Tom of Bill gaat kun je geen twin krijgen, dat kan in het echt ook niet)
    1 Dochtertje van 2 jaar Rosalie en Zwanger van een 2de kind!wat een Jongetje wordt en Tommy gaat Heten(vernoemd naar TomxD!


    Trouwen?
    Nog niet,Verlooft!

    Tekstjee: (origineel )

    Heey, Ik ben Linda!,Ik ben 22 Jaar en ben Verlooft Met Tom, we hebben samen een een Mooie Dochter van 2Jaar ze is net Tom en ik heb Gweldig nieuwe ik ben zwanger van een 2de kind!!!!,ik ben Gek op Hardrock/Metal muziek en ga vaak naar een Concert van Onderandere Bullet for my vallentine, Bless the fall en Escape the Fate, Ik en Tom Zijn Heel Gelukkig samen,en Onze Dochter Maakt Ons Leventje Compleet,We Komen Vaak Bij Bill en zijn Vriendin/vrouw langs Om gezellig wat te drinken.
    oo, ik moet Gaan want tom roept Dat we vertrekken Naar Bill!
    Doeggh(H)

    Foto: ( als je er geen vindt , dan neem ik er wel een van Audrey kitching ofzo..)



    foto;http://img1.liveinternet.ru/images/attach/b/3/21/5/21005147_eschyo_brukli.jpg


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Roll: Vriendin Tom

    Naam: Nickita

    iedereen is 22 x]

    Hobby's: Skaten en Graffiti

    Karacter: Altijd vrolijk maar kan ook een bitch zijn

    Sport? Deed aan hip hop dans maar nu niet meer omdat ze zwanger is ;)

    Haarkleur: Zwart Roze

    Tattoo('s): Gothic kruis op rechter pols

    Piercing(s): Een tongpiercing

    waarom die roll? Omdat die mij het meeste aan spreekt en geef toe tom is gewoon hot!!

    Kinderen: Is zwanger maar word een zoon (Steven)

    Trouwen: Mischien

    Tekstjee: Haay mijn naam is Nickita ik ben 22 jaar en de vriendin van tom
    Wat wat mensen daar van denken en vinden heb ik scheit aan
    Ik ben al een paarmaanden in vewachting en over trouwplannen gesproken niet dat ik weet xD
    We zijn heel gelukkig samen en laat ook niet en niemand tussen ons komen behalve bill dan natuurlijk ;)
    Vedder sta ik altijd voor hem klaar en ge ik door vuur en vlam door hem wand ik hou zoveel van hem;)
    Ik hoop eerlijk gezecht dat ons kind een zoontje word en net zo knap en stoer als zijn vader word
    Maar ik moet nu gaan heb nog een afspraak met de docter en ga nog met vriendinnen naar de stad Dus later (K) HVJ

    Foto: http://www.quizlet.nl/images/2008/33/bzvmwjclhgawcdoz.jpg


    You can't touch music but music touch you

    Vriendin tom ? x]
    info komt eraan ^^

    Roll: Vriendin

    Naam: Summer

    iedereen is 22 x]

    Hobby's: Politie ontlopen, streetdance en drummen

    Karacter: bitch, ego, lief en groot bakkes

    Sport? streetdance

    Haarkleur: Zwart

    Tattoo('s): jup op mjn rechterpols BIATCH.x3

    Piercing(s):onder mijn lip zo een steentje (weetniet hoe het noemt) en een navelpiercing

    waarom die roll? Omdat hij me koel lijkt.x3

    Kinderen?(als je met Tom of Bill gaat kun je geen twin krijgen, dat kan in het echt ook niet)Ja 2 1 jongen Lukas en 1 meisje Amy

    Trouwen? Joa

    Tekstjee: (origineel ) Yow People de naam vn deze 22jarige meid is Summer, jup Zomer, ik bn trots op mn naam lekker origineel. Ik bn een coele meid althans vind ik zelf. Ik hou vn veel dingen maar de topper zijn schoenen, ik heb er zo een 35paar. Ik bn natuurlijk zeer sociaal en iedereend ie me kent weet dat ik vaak EGO bn een niet stil kn zitten. Mensen die wat verkeert tegen me zeggen mgn wel een woordje terug verwachten, ben geboren met een grote mond zl het altijd blijven. owja Ik hou vn Chris Brown en ik haat Insecten. Ik moet nu mn nagels lakken ciao .x3

    Foto: ( als je er geen vindt , dan neem ik er wel een van Audrey kitching ofzo..) http://i109.photobucket.com/albums/n57/LaniaFelton/scene-hair.jpg


    *He's the one.

    Vriendin tom ? x]
    info komt eraan ^^

    Roll:

    Naam: (je mag ook je lievelingsnaam kiezen!)
    joyce
    iedereen is 22 x]

    Hobby's:
    shoppen,partys,muziek,tom x]
    Karacter:
    jaloers,koppig,eigenwijs,naïf,egoïstisch,spontaan,lief,leidinggevend[fsoietxD]
    Sport?
    uhm..Nee xD
    Haarkleur:

    Tattoo('s):
    binnekant van de pols 3 sterren
    Piercing(s):
    navelpiercing.
    waarom die roll?
    omdat het tom is tsjei ö en hij is lekker ^^
    Kinderen?(als je met Tom of Bill gaat kun je geen twin krijgen, dat kan in het echt ook niet)
    nog niet ^^
    Trouwen?
    Jha ö
    Tekstjee: (origineel )
    PIEPS!mijn naam is joyce en ik ben 22 jaar.Ik had heel mijn leven gewacht om volwassen te zijn..en nu ben ik het eindelijk ^^Nuja..ik denk dat zowat het belangrijkste over mij is dat ik de vriendin van tom ben n_n [blij dat ik dat mag zeggen eigenlijk ^^] en vooral vrienden en muziek is ook belangrijk..al vanaf dat ik nog een tiener was xD en weetje..ik ben nog altijd verslaafd aan partys en van dat gedoe xD maar ik moet gaan nu, DE BALLE!<3
    Foto: ( als je er geen vindt , dan neem ik er wel een van Audrey kitching ofzo..)
    http://www.exposay.com/celebrity-photos/jenna-dewan-step-up-los-angeles-premiere-1nSpvw.jpg

    mag a.u.b de rol [A]
    Deze serie lijkt me echt heel leuk =]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    zeg ej me als ik de rol heb.<333


    *He's the one.