• Hi!

    Zoals jullie kunnen zien heb ik een nieuwe username. Deze heb ik dit keer met een reden genomen. Om te beginnen is dit een Fries woord (ik kom uit Friesland) en betekent het 'verliefd' Nee. Ik ben niet verliefd op iemand, maar ik wil van mezelf gaan houden. Eigenlijk zie ik altijd alleen maar de negatieve dingen aan mezelf. Zit mijn make-up een keer goed? Dan kan ik alleen maar naar die drie pukkeltjes op mijn gezicht kijken. (even een klein voorbeeldje) Ik heb deze naam ook genomen omdat ik dit een heel mooi Fries woord vind en ik het jammer vind dat het eigenlijk niet meer zo vaak word gebruikt.

    Kennen jullie zelf ook Friese woorden? Wie is hier eigenlijk allemaal Fries?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Mooie username.
    Ik ken niks van Fries als Belg ;p


    16 - 09 - '17

    nope, rasechte limburger maar wel erg mooi(K)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dat vind ik zo'n leuk woord! Ik heb ook al eens nagedacht over 'n Friese username, want ik ben zelf ook Fries.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Moth schreef:
    Dat vind ik zo'n leuk woord! Ik heb ook al eens nagedacht over 'n Friese username, want ik ben zelf ook Fries.

    Gewoon doen! Is leuk! Gaan we een nieuwe hype proberen te creëren. Haha c:

    [ bericht aangepast op 16 jan 2015 - 23:51 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Een vriendin van mij heeft ooit eens dat zinnetje proberen aan te leren met iets van Boter en kaas erin (en oprechte fries). Ik weet nog wel hoe het klinkt, maar totaal niet hoe je het schrijft, vandaar even zo^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Leuke username!
    Zelf ben ik amper in Friesland geweest, dus niets Fries voor mij :c


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Mijn halve klas was Fries in klas één, dus ik weet "grains in die croppe" (dat is vast helemaal verkeerd gespeld, maar zo spreek je het uit) en ik weet ook wat picknicken in het Fries is, maar ik ga niet eens een poging doen om dat goed te spellen :p

    Wel echt een mooie username!

    Roxas schreef:
    Een vriendin van mij heeft ooit eens dat zinnetje proberen aan te leren met iets van Boter en kaas erin (en oprechte fries). Ik weet nog wel hoe het klinkt, maar totaal niet hoe je het schrijft, vandaar even zo^^

    Dit zinnetje bedoel je?
    Bûter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Prachtige username met een mooie betekenis!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Tylan schreef:
    Mooie username.
    Ik ken niks van Fries als Belg ;p


    Dit +
    Is Fries een gewoon dialect met enkele afwijkende woorden? Of is het echt helemaal anders dan gewoon Nederlands?


    effort never betrays you

    Trainspotting schreef:
    (...)

    Dit +
    Is Fries een gewoon dialect met enkele afwijkende woorden? Of is het echt helemaal anders dan gewoon Nederlands?


    Fries is een officiële taal, maar onder het Fries zijn ook weer verschillende (streek)dialecten net zoals in het Nederlands.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Deze vind ik echt mooi!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tof! En ook een vette reden!
    Ik heb mijn signature ook om een soortgelijke reden genomen omdat ik een onzekerheid uitsteller ben.


    No growth of the heart is ever a waste

    Fereale schreef:
    (...)
    Gewoon doen! Is leuk! Gaan we een nieuwe hype proberen te creëren. Haha c:

    Ik zal erover nadenken, haha.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het leuk dat er zoveel leuke reacties op zijn. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!