• Oké euhhhh. Ik heb net UTorrent gedownload, maar ik snap niet echt wat ik moet doen. Hoe kan ik nou een film downloaden? Hilfe mich bitte! :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hahaha, nurdje. :Y)

    Nou, je kunt bijvoorbeeld naar Torrentz.com gaan. Daar zoek je naar een film. En als je er dan eentje gevonden hebt, krijg je een lijst met allemaal websites. Je kiest er dan gewoon ééntje uit. Dan moet je de torrent downloaden en openen met µTorrent. ^^

    Hoe zit 't dan met ondertiteling enzo?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Meh schreef:
    Hoe zit 't dan met ondertiteling enzo?

    Ehm, nou soms zit die standaard erbij, maar je hebt geloof ik wel een CODEK PACK nodig om het te laten werken. Dus dan moet je die ook even downloaden.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eeeuh? De watte? XD Hoe kom ik daar aan :v)?


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik snap het eigenlijk ook niet


    the end of the world in the night

    Meh schreef:
    Hoe zit 't dan met ondertiteling enzo?

    Die moet je dan nog appart downloaden ofzo.

    Maar je kunt het best films zoeken op het DivXNL-Team. Zij hebben bij elke film daar al ondertitels gezet, dus je hoeft er verder niets meer aan te doen. Om het forum te gebruiken, moet je wel een account hebben. Plus ze moeten je eerst goedkeuren. Dat doen ze normaal wel meteen, maar soms duurt het een dag ofzo. Dus als je mijn account wilt gebruiken, hoor ik het wel. :'D

    Meh schreef:
    Eeeuh? De watte? XD Hoe kom ik daar aan :v)?

    Codec Pack

    Sowieso moet je dat wel downloaden, want bij heel veel films doet het geluid het niet automatisch.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    En eh, mijn vriendin had 't over omzetten tot een Mpg4 bestand. Hoe doe ik dat? x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Meh schreef:
    En eh, mijn vriendin had 't over omzetten tot een Mpg4 bestand. Hoe doe ik dat? x)

    Huh, niet te moeilijk maken! :Y)

    Gewooooooon DivXNL-Team gebruiken. (krul)

    Dat hoeft niet. Verder wat Jolien zegt & dat Codec Pack downloaden, dan doet alles het ;D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik moet me ook nog voorstellen, lol x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Reassurance schreef:
    (...)
    Codec Pack

    Sowieso moet je dat wel downloaden, want bij heel veel films doet het geluid het niet automatisch.

    Welke van dat lijstje moet ik hebben? o_o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kijk dat is nou iets waar ik veel ervaring mee heb.(krul)
    Stap 1. Ga naar http://thepiratebay.org/ of http://www.torrentz.com/.
    Stap 2. Zoek op de naam van de film en zet erachter Dutch of Nederlands of NL of Holland of Netherlands, probeer ze allemaal want het hangt er vanaf hoe zij het opschrijven.
    Stap 3. Kijk tussen de reacties of er niet staat ''fake'' of ''virus'' of ''don't download'' of dat soort dingen, dat betekent dus dat het een virus is. Als je iets ook niet vertrouwd, nooit downloaden.
    Stap 4. Druk op download Torrent en open het met Utorrent, dan gaat Utorrent de film downloaden.
    Stap 5. Als het 100% is ga je naar C:\Users\[je naam]\Downloads en daar staat je film dan. Je hoeft 'm dan alleen nog even te testen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Eh, ik heb via Piratebay een film gevonden en dan klik ik op uitvoeren en dan komt UTorrent ervoor, maar geen film? o_o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat omzetten tot een mpg4 bestand is nodig om hem op je mobiel te zetten ( Ja ik ben die vriendin die het daar over had (A))

    Je zoekt eerst op de titel van je film bij torrentz.com daar krijgt je verschillende links en klik maar op een paar. Voordat je gaat downloaden is het wel zo slim om naar de reacties te kijken die er eventueel bij geplaatst zijn, want het kan namelijk zo zijn dat een bestand SPAM is.

    Wanneer je het utorrent bestandje hebt gedownload open je het in utorrent en deze pakt het als het ware uit en zet het om in een .avi bestand.
    Nu kun je op zoek gaan naar ondertitels, mocht deze nog niet bijgevoegd zijn in de film.
    Ik kijk hiervoor meestal op NLondertitels en daar zoek je dan weer op titel.
    (;[

    Maar het beste kun je een divx-nl film downloaden, want hier zit in de meeste gevallen(niet allemaal) de ondertiteling al bijgevoegd!

    [ bericht aangepast op 27 juli 2010 - 19:32 ]


    La credenza è una medicina contro il timore