• Weet iemand of die al in de bios is/ of al geweest? (cat)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Bij ons komt die waarschijnlijk niet =( Hij is alleszins nog niet geweest


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben hem NU aan het downloaden haha. Ik ga hem vanavond kijken.

    Veder heb ik geen idee.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Gezien. Ik vind hem dramatisch zielig! Hij is echt heel zielig. Maar véél beter als ik had verwacht. Miley mag van mij mooi overgaan op acteren, ik vind der veel beter als verwacht.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb hem dinsdag gezien op pc.
    Echt heeel zielig, lag half te huilen:'(
    En ondanks dat ik Miley Cyrus altijd wat nep vond acteren heeft ze een positieve indruk achtergelaten


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik heb de film ook gezien - onder dwang van een vriendin. De film was inderdaad best wel dramatisch, maar niet zo dat je ervan moet huilen, vond ik. Miley kan naar mijn mening niet fantastisch goed acteren, al vond ik haar deze rol toch beter spelen dan ik had verwacht.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Maar dat zijn mijn vragen niet, ik vraag of die al in de bios is geweest of of hij nog komt. (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik denk niet dat ie in de bios komt als de DVD al uit is, want ik zag gisteren een DVD-rip.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Pershoofd schreef:
    Maar dat zijn mijn vragen niet, ik vraag of die al in de bios is geweest of of hij nog komt. (nerd)


    Ow sorry, ik las eerst jouw bericht en dan de reacties van de anderen, en dan zag ik jouw eigenlijke vraag boven het hoofd. (':
    Maar ik heb geen idee of die in de bios geweest is of nog komt.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Haha okee (krul)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik denk dat hij al is geweest, want hij stond niet bij verwachte films en er stond dat hij 10 september ik de videotheek kwam ofzo;)


    Happy Birthday my Potter!