• Ja ik meen het buh. Ik heb de hele dag niks gegeten en vanavond zou ik pizza gaan eten. Zelfgemaakte. En ik zou er voor iedereen een maken. En opeens zegt mn neef dat zn nichtje -non relative to me- vanavond met dr gezin komt. Dus heeft mn moeder besloten maar 1 grote pizza te maken en die dan te delen. Maar we zijn met een stuk of 9/10 mensen. En guess who get's the little piece. Yay, me. Serieus, mn nichtje van 4 krijgt nog meer dan ik. Die krijgt meer dan 3 keer het stuk dat ik heb man. Ik krijg dus vanavond een stuk ter grootte van een laptopmuis. Yeah, i'm gonna starve tonight. En nee, er valt niks anders te vreten hier, alleen ijsjes. En daar ga ik me maar niet mee vol proppen.

    Iemand ook al de hele dag niks gegeten? (:

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 19:30 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Genius schreef:
    Kut voor je? (krul)

    En je bied me niet even wat eten aan? ): (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik heb alleen wat vla op. Omdat ik niet kan eten. Morgen (als ik weer kan eten) ga ik me volproppen met 2 hele grote pizza's.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik heb wel gegeten eigenlijk vond ik het iets te veel, ik heb als ontbijt 2 beschuitjes gehad en lunch 1 boterham en avond eten rijst.
    en veel gedronken.
    maar waarom had je de hele dag niet gegeten?


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Nou ik, lol. Ik mag hier niet koken want dan brand het aan en staat dalijk het hele huis in de fik. En er was vanmiddag niemand thuis. That's why. En brood is op ):


    Kon je niet naar de winkel gaan dan ofzo?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik had ook niet echt honger en heb voor mijn avondeten een bakje fruit op en daarna nog wat havermoutpap :9~. Kut voor je zeg! Ik heb nog havermout? (krul)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Kon je niet naar de winkel gaan dan ofzo?

    Ik ben blut ): En als ik de deur uit ga kan ik niet terug naar binnen want ik heb geen sleutel.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Morgaine schreef:
    Ik had ook niet echt honger en heb voor mijn avondeten een bakje fruit op en daarna nog wat havermoutpap :9~. Kut voor je zeg! Ik heb nog havermout? (krul)

    Ik kom al :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dat is niet leuk ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik heb tot nu anderhalve glas vers geperst fruitsap gedronken en that's it. Maar deze avond ga ik me volproppen. (':


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik zou toch de ijsjes opeten :9~


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    En.. leef je nog?


    I live for the applause, you will die for it.

    Forlan schreef:
    En.. leef je nog?

    Ja. Ik heb mn broer zijn stuk gejat, dus hij ging gister half dood van de honger (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik heb turkse pizza.
    streepje w b w streepje, hahaha.


    Smiling but close to tears.

    DVilla schreef:
    Ik heb turkse pizza.
    streepje w b w streepje, hahaha.

    oh sexy. streepje w b w streepje. :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ahhhhh ik heb echt medelijden met je. Waarom vraag je niet gewoon meer eten aan je ouders? Ze laten je toch niet zomaar verhongeren ofzo?


    Happy Birthday my Potter!