• Mijn kleine nichtje van 4 kan dr mond echt geen seconde houden. En ze zat net te janken omdat mn broer tegen dr zei dat ze stil moest zijn. Tfoe. Gister had ze ijs over mn laptop gesmeerd toen ik 2 minuten buiten was met mn neef. En áltijd als ik even weg ben gaat ze aan mn mobiel, nintendo en laptop zitten. Buh ik kan geen seconde weg of ze gaat al wat zitten slopen. Ik heb echt zo hard de neiging dr te slaan. ><

    Wie heeft ook haat aan kleine kindjes?
    (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    I love them!


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Wie niet (krul)
    Ik hoop dat ik later lief ben voor m'n eigen kinderen..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb een gruwelijke hekel aan kinderen, en toch pas ik soms op, haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Vooral die betweterige kinderen ._. En met een straatfeest hadden de kleine kinderen mij bijna vermoord op dat springkussen. En toen viel ik op straat, gingen ze allemaal op me zitten (6) Maar ik moest wel lachen heur 8D Ze lieten me daarna wel niet met rust...

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 19:46 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Reassurance schreef:
    Ik heb een gruwelijke hekel aan kinderen, en toch pas ik soms op, haha.


    your eyes are like stars in the night.

    Forlan schreef:
    Vooral die betweterige kinderen ._. En met een straatfeest hadden de kleine kinderen mij bijna vermoord op dat springkussen. En toen viel ik op straat, gingen ze allemaal op me zitten (6)

    HAHAHA. Ik haat betweterige kinderen. Maar kinderen die alleen maar janken haat ik nog meer (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik kan totaal niet met kleine kinderen omgaan. (':

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 19:48 ]


    --

    CRonaldo schreef:
    (...)
    HAHAHA. Ik haat betweterige kinderen. Maar kinderen die alleen maar janken haat ik nog meer (krul)
    ahaha ik vind kindergehuil zo vreselijk eh D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Forlan schreef:
    (...)ahaha ik vind kindergehuil zo vreselijk eh D:

    uhu. Ik ga dr wurgen denk ik want ze gooit net mn mobiel keihard op de grond >:[ Bitch als ze wat sloopt gooi ik dr hier van het balkon gewoon naar beneden.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ahahhahahahah Sem, ik ga ook op je zitten als je valt.
    En ik haat mijn zusje, genoeg informatie?


    Smiling but close to tears.

    IK vind kleine kindjes serieus heel lief?
    Maar dat komt doordat ze bij mij nooit een vlieg kwaad doen. En daarbij heb ik dodelijke blikken en zo ben je écht gelijk stil.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    DVilla schreef:
    ahahhahahahah Sem, ik ga ook op je zitten als je valt.
    En ik haat mijn zusje, genoeg informatie?
    aahha stiekem hou ik van stapelen 8D


    I live for the applause, you will die for it.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    uhu. Ik ga dr wurgen denk ik want ze gooit net mn mobiel keihard op de grond >:[ Bitch als ze wat sloopt gooi ik dr hier van het balkon gewoon naar beneden.
    gooi haar lievelingsknuffel keihard op de grond, that little bastard. ahah nee dat is best zielig.


    I live for the applause, you will die for it.

    Freeway schreef:
    Ik kan totaal niet met kleine kinderen omgaan. (':


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik wil later met kleuters werken dus ik niet (krul)


    -