• How to get divorced by 30.

    Martina Villa is een succesvolle jonge en getrouwde vrouw. Zij en haar man, David Villa lijken een gelukkig getrouwd stel te zijn, met de nadruk op lijken. Martina houd helemaal niet van haar man zijn en besluit dat ze wilt scheiden. Haar man is daar fel op tegen en besluit de scheidingspapier niet te tekenen. Maar wat als Martina haar man begint te irriteren in de hoop dat haar man wel wilt scheiden? Ze wilt haar man en alle herinneringen aan hem zo snel mogelijk vergeten en op zoek gaan naar haar ware liefde voordat ze naar eigen zeggen 'te oud' word.



    Divorce is a game played by lawyers.

    Love is blind --
    Marriage is the eyeopener.


    Rollen.
    Beste vriendin Martina: Nutella
    Goede vriendin Martina: Forlan
    Advoca(a)t(e) Martina: RodeRobijn
    Advoca(a)t(e) David Villa: Cuidador
    Vriendinnetjes voetballers
    Vriendinnetje Cesc Fabregas: Pershoofd
    Vriendinnetje Diego Forlán: Forlan
    Crush van Iker Casillas: Cuidador
    Crush van Pedro Rodriguez: RodeRobijn.
    Vriendin van Pique: Wise
    Zelfverzonnen rol.

    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Divorce me

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 14:15 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Bunny, weer een nieuw verhaal haha, schrijf je eigenlijk nog wel aan al je verhalen ? Wij hadden er ook ééntje samen, but die heb ik al inactief gezet (krul)

    Ik ga zo invullen ^^


    The soul needs autumn.

    APettyfer schreef:
    Bunny, weer een nieuw verhaal haha, schrijf je eigenlijk nog wel aan al je verhalen ? Wij hadden er ook ééntje samen, but die heb ik al inactief gezet (krul)

    Ik ga zo invullen ^^

    En ja, ik schrijf nog aan mn verhalen. Alleen iets minder omdat ik in Zweden zit (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Ómdat het jouw titel is én omdat ik je aardig vind mag je zelf een rol uitkiezen en hoef je het niet in te vullen. -Ja ik ben lief (krul)-
    Ik denkk datje dat wel zelf kan raden ha:9~

    [ bericht aangepast op 29 juli 2010 - 21:49 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Forlan schreef:
    (...)Ik denkk datje dat wel zelf kan raden ha:9~

    Alleen vriendin Forlán of ook nog een andere rol erbij? (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Alleen vriendin Forlán of ook nog een andere rol erbij? (krul)
    Vriendin/Zus Martina? :3 ofzeau D:;


    I live for the applause, you will die for it.

    Forlan schreef:
    (...)Vriendin/Zus Martina? :3 ofzeau D:;

    Áy Áy. In orde(krul)

    [ bericht aangepast op 29 juli 2010 - 21:52 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol: vriendinnetje Fernando Torres
    Naam: Lindsey
    Achternaam: Rodriquez
    Uiterlijk:Lindsey heeft lange blonde haar die lichtjes krullen. Ze heeft blauw-grijze ogen die schitteren als ze gelukkig is en schattige kuiltjes wanneer ze lacht ze heeft ook een tattoo op rechterpols met het woord 'Hush' op.
    Extra: Lindsey houdt erg veel van kinderen en wil later graag gaan lesgeven.


    The soul needs autumn.

    Pfoe Kim ik ben al de advocate :3

    Rol: Advocate Martina, en crush van Iker Casillas.
    Naam: Darcy.
    Achternaam: Van der Manen.
    Uiterlijk: Darcy is een mooi meisje, wat ze nooit laat zien, omdat ze zich altijd schuil houd in lelijke pakjes. Haar ogen zijn amberkleurig, en er straalt passie in. Haar lichaam is lang en slank, en er verschijnen kuiltjes in haar wangen als ze lacht. Haar haren zijn donkerbruin, en meestal draagt ze het in een strenge knot.
    Extra: Darcy heeft een verslaving voor Sushi, maar eet het alleen als er niemand in de buurt is. Verder is ze een advocate die weet wat ze wilt, maar weining dingen kunnen haar van stuk brengen.


    SLOAN.

    Rose. MAAK BEKEND! :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Pershoofd schreef:
    Rose. MAAK BEKEND! :9~

    Vanmiddag. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Een aantal rollen zijn bekend, rollen zijn nog steeds te krijgen dus als je er een wilt moet je maar invullen. En over vriendinnetje van Fernando Torres word nog nagedacht (: (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik heb Nando of Cesc ingevult (krul) En nu ga ik naar de Ikea. Hup volgende deel van Meet me at midnight Rose! GAAAAUW! :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Pershoofd schreef:
    Ik heb Nando of Cesc ingevult (krul) En nu ga ik naar de Ikea. Hup volgende deel van Meet me at midnight Rose! GAAAAUW! :9~

    De Ikea heeft mijn hersenen opgegeten. ): En je hebt Cesc (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol: Vriendin Pique
    Wacht even rest komt zo <3


    Fat chance.

    Rol: Vriendin van Pique
    Naam: Giulia (oftewel Julia)
    Achternaam: Monterro
    Uiterlijk: Lang bruin krullend haar, dat nooit zit. Grote hazelbruine ogen, roze wangetjes, volle lippen en een grijnslachje.
    Extra: Ze kan heel sadistisch zijn en heeft amper gene, ze heeft een beetje schrijt aan de regels en kan ongeveer alles voor elkaar krijgen.


    Fat chance.