• Op de chiro van mijn broer ;x Hij zit op de chiro bij allemaal van die mooie jongens, en sommigen zijn hier al thuis geweest, de leiders dan. Mijn broer is pas 9, maar zijn leiders zijn 18 enzo, en andere leden zijn dan mijn leeftijd. 15/16 dus. Gisteren kwam mijn broer terug van kamp en zei hij dat hij op kamp zijn valies uitpakte, en hij tussen zijn kleren een string van mij vond.. Die had mijn mama waarschijnlijk per ongeluk daar gestoken in de plaats van in mijn kleerkast te leggen. Heb ik maar één string, moet net dié in die tas belanden. Mijn broer dus helemaal schrikken roepen: "Er zit een string in mijn tas!" Kwamen al die jongens eropaf, en begonnen ze allemaal met die string te spelen, hebben ze er ook nog foto's van gemaakt toen ze die string aanhadden. En raad wat. Mijn broer heeft hun duidelijk gezegd dat het demijne was <.< Ohgod, ik schaam me echt dood, hahaha xd-

    Hebben jullie ook al zoiets meegemaakt? ;p

    [ bericht aangepast op 31 juli 2010 - 23:33 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    Hahahha, nee ik draag geen strings...

    ik zou me echt kapot schamen

    [ bericht aangepast op 31 juli 2010 - 23:28 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Ik draag geen strings, dus nee.:Y)


    Only losers can act the way you do

    Nee. Maar dat is gênant..
    Arme jij.


    Emo<3

    Oh-my-god! Ik kan me voorstellen dat dát dus echt heel erg is! Haha, ik snap dat je je daarvoor kapot schaamt. Zou ik ook doen. (':
    Maar nee, niet echt zoiets gehad. Thankgod. Ik draag het ook niet echt. Soms, draag ik ze.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    KLIKNIET schreef:
    Oh-my-god! Ik kan me voorstellen dat dát dus echt heel erg is! Haha, ik snap dat je je daarvoor kapot schaamt. Zou ik ook doen. (':
    Maar nee, niet echt zoiets gehad. Thankgod. Ik draag het ook niet echt. Soms, draag ik ze.

    Ja, ik ook niet. Ik heb er maar ene, moet net die in die tas belanden ;p


    Life begins at the end of your comfort zone

    het is maar een string :')
    maar ja, het is natuurlijk niet zo leuk nee,
    maar komop hee, als het een pieces onderbroek was geweest was het net zo erg geweest :Y)
    ach, nu wordt je string beroemd met die hotte guys :Y)

    Whipple schreef:
    het is maar een string :')
    maar ja, het is natuurlijk niet zo leuk nee,
    maar komop hee, als het een pieces onderbroek was geweest was het net zo erg geweest :Y)
    ach, nu wordt je string beroemd met die hotte guys :Y)

    Ghéhéhé, ze zijn hem kwijtgeraakt in de bossen. (cat)


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik draag geen strings en mijn zussen zijn ouder en maar één daarvan zit op chiro en is dan nog leiding ook, dus nee, nooit mee gemaakt. En ik lach me nu te pletter. (krul)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ach, nou hebben die lekkere jongens tenminste je string aangehad. :Y)


    All was well.

    Jean schreef:
    Ach, nou hebben die lekkere jongens tenminste je string aangehad. :Y)


    Let us die young or let us live forever.

    Had ik met mijn vriend.
    Me string kwam boven me broek uit roept hij keihard.
    "Omg, lieverd! Ik zie je string Ö"
    Nou, ik ging zowat dood :Y)


    "Don't look back, you're not going that way."

    Meh, ik maak wel eens wat mee maar nog niet op die manier. Eerlijk gezegd ben ik ook een persoon die het vrij weinig scheelt als iemand m'n string o.i.d ziet. De meesten hebben wat ik heb toch al eerder gezien en ik heb niks om me voor te schamen.(krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Strobelight schreef:
    Hahahha, nee ik draag geen strings...

    ik zou me echt kapot schamen


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liebje schreef:
    (...)
    Ghéhéhé, ze zijn hem kwijtgeraakt in de bossen. (cat)

    hahahahahahah, dat vind ik stiekem grappig :Y)

    hahahaha :'D geniaal.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.