• Ik krijg van mama een grote kader, van een meter in de hoogte, speciaal om een grote poster-foto in te doen van Bill. Maar nu wil ik niet gewoon een magazine-poster erin doen, want ik mag een foto kiezen, op usb zetten, en er dan een héle grote poster van laten maken. Maar nu zoek ik dus de àllermooiste foto van Bill..
    Iemand suggesties? :9~:9~

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 17:46 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    Confused schreef:
    Ik heb een heel mooi plaatje van Bill, maar die staat beneden op de computer, zet hem zo wel even op Q.

    Okéy, thankyou ;d


    Life begins at the end of your comfort zone

    GODISHOT schreef:
    (...)
    Flauw :')
    Maar even ontopic; Ik heb geen idee welke foto nou écht de mooiste is. MAar ik vind die van de GQ shoot met Tom wel leuk :)

    Ik vind het echt zijn mooiste foto hoor ;D maar dat verschilt dan weer van mening tot mning


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb er nog een paar gezocht voor je, maar deze keer zijn ze wel mooi (allejaa, ik vind hem nogaltijd lelijk maar je snapt wel ;D)

    1.
    2.
    3.
    4.
    5.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2010 - 15:23 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Deze of deze of
    deze
    of deze


    I need you like a heart needs a beat

    Strobelight schreef:
    Ik heb er nog een paar gezocht voor je, maar deze keer zijn ze wel mooi (allejaa, ik vind hem nogaltijd lelijk maar je snapt wel ;D)

    1.
    2.
    3.
    4.
    5.

    Ik snap je.. -denk ik- Maar toch, dankje ;d ik denk alleen dat ik liever foto's heb die niet in een shoot zijn getrokken, snap je? In een shoot bewerken ze hem met zoveel, en uiteindelijk blijft er niks meer natuurlijk over. Hij is een barbie dan ;p


    Life begins at the end of your comfort zone

    Liebje schreef:
    (...)
    Ik snap je.. -denk ik- Maar toch, dankje ;d ik denk alleen dat ik liever foto's heb die niet in een shoot zijn getrokken, snap je? In een shoot bewerken ze hem met zoveel, en uiteindelijk blijft er niks meer natuurlijk over. Hij is een barbie dan ;p

    hahahaha, ja dat is ook waar! :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Deze | Deze of Deze

    Confused schreef:
    Found it! Dit is mijn favo plaatje van Billa :X Hij is trouwens ook heel mooi voor als poster (:.

    Liefs.

    Jaaa, die is echt heel mooi :'D Pfoe, ik heb nu echt al veel foto's, nu het grootste probleem: kiezen. (krul)


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik zou dan een close up van z'n gezicht nemen, want zijn kapsel verandert voortdurend en zo blijft de foto toch up to date. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    Ik zou dan een close up van z'n gezicht nemen, want zijn kapsel verandert voortdurend en zo blijft de foto toch up to date. (:

    Ja, da's wel waar ;d maar misschien neem ik wel een foto van z'n leeuwenhaar..


    Life begins at the end of your comfort zone

    Liebje schreef:
    (...)
    Ja, da's wel waar ;d maar misschien neem ik wel een foto van z'n leeuwenhaar..

    ja zn lerenhaar, want dat is sexyyy(flower)


    -

    Ik vind deze mooi. (: