• Ik las net op hyves allemaal berichten over 'onbegrijpelijk' en 'niet te bevatten' dus ik vroeg aan een vriend van mij of hij wist wat er was gebeurd. Die wist het ook niet dus hij weer een andere vriend smsen. Blijkt gewoon dat 1 van zijn beste vriendinnen en haar vriend vannacht overleden zijn aan een koolstofmono-oxide vergiftiging.. :|
    Waren mijn leeftijd, zo ontzettend jong en ineens zijn ze er niet meer.. Ik ken dat meisje wel en ook al ken ik haar niet goed, het doet me echt wat. Ben er helemaal van geschrokken.. zo onbegrijpelijk.. :|


    -

    Wow, zoiets verwacht je niet. Gecondoleerd.

    ja dat komt hard aan als je dat plotseling te horen krijgt.

    sterkte (flower)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Voor de mensen die niet weten wat een koolstofmono-oxide vergiftiging is:

    Koolstofdioxide is CO2 en koolstofmono-oxide is CO. En dat komt vrij bij onvolledige verbranding, bij een kachel of ketel of geiser ofzo als er iets mis gaat. En dat bindt zich aan hemoglobine (dat zuurstof vervoert door je lichaam), en dan kan daar geen zuurstof meer aan. En dus als er geen ramen open staan, dan val je langzaam in slaap. heb je niet eens door dat je geen zuurstof hebt. Als je kortademig bent is dat namelijk het overschot aan CO2 dat je voelt. Dus je voelt er niks van, en valt gewoon in slaap, voor je gevoel en dan ben je dood..


    -

    Genius schreef:
    Voor de mensen die niet weten wat een koolstofmono-oxide vergiftiging is:

    Koolstofdioxide is CO2 en koolstofmono-oxide is CO. En dat komt vrij bij onvolledige verbranding, bij een kachel of ketel of geiser ofzo als er iets mis gaat. En dat bindt zich aan hemoglobine (dat zuurstof vervoert door je lichaam), en dan kan daar geen zuurstof meer aan. En dus als er geen ramen open staan, dan val je langzaam in slaap. heb je niet eens door dat je geen zuurstof hebt. Als je kortademig bent is dat namelijk het overschot aan CO2 dat je voelt. Dus je voelt er niks van, en valt gewoon in slaap, voor je gevoel en dan ben je dood..


    oke heftig


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het is wel een 'prettige' gedachte dat ze geen pijn geleden hebben. Hoe stom dat ook klinkt nu.


    -

    Genius schreef:
    Het is wel een 'prettige' gedachte dat ze geen pijn geleden hebben. Hoe stom dat ook klinkt nu.


    klinkt niet stom.
    Ik denk dat dat het beter is dat ze geen pijn hadden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Das klote zeg :|

    Sterkte ermee!


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Dat is in ongelofelijk... ook al kende je ze niet goed, toch grijpt het je aan en daar is goed in te komen. Daarbij is het kerst en elke tegenslag komt harder aan.

    Heel veel sterkte!


    La credenza è una medicina contro il timore

    ;o gecondoleert. (flower)


    Life is a beautiful struggle

    Wauw, heftig. Gecondoleerd!


    live the life you love

    sterte!

    bij mijn danschool zijn laatst 3 kinderen verongelukt...ikkend ze heel goed...(huil)


    fashion is my life,,

    Verschrikkelijk.. sterkte ermee! ):


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Wow dat is inderdaad heftig! Sterkte.

    Dat is inderdaad heftig!
    Sterkte!


    Never forget the things that make you smile

    Kingston schreef:
    ;o gecondoleert. (flower)


    Hope goes lost but never dies.