• Hoi. (:
    Nou ja, niet echt een originele suggestie ofzo, maar ik wil graag mijn bericht kunnen verwijderen. Is dit mogelijk & voor/tegen? :D


    Great minds think alike.

    Welk bericht als ik vragen mag?


    I am an idiot, I move.

    Ik zou het wel handig vinden. Voor dus.


    your eyes are like stars in the night.

    Eerst kon dat, maar toen heeft Rutger ingesteld dat alleen mods een bericht kunnen verwijderen voor het geval er ruzie in een topic ontstaat en één van de ruziërs zijn posts wilt weghalen om er zonder kleerscheuren van weg te lopen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Voor :]


    Russian Roulette is not the same without a gun.

    Voor


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Poseidon schreef:
    Ik zou het wel handig vinden. Voor dus.


    None but ourselves can free our minds.

    Kalona schreef:
    Eerst kon dat, maar toen heeft Rutger ingesteld dat alleen mods een bericht kunnen verwijderen voor het geval er ruzie in een topic ontstaat en één van de ruziërs zijn posts wilt weghalen om er zonder kleerscheuren van weg te lopen.

    Als in forumbericht dus. Dan tegen om de boven genoemde reden.


    I am an idiot, I move.

    Kalona schreef:
    Eerst kon dat, maar toen heeft Rutger ingesteld dat alleen mods een bericht kunnen verwijderen voor het geval er ruzie in een topic ontstaat en één van de ruziërs zijn posts wilt weghalen om er zonder kleerscheuren van weg te lopen.

    Oh, oké, slotje. (:


    Great minds think alike.

    Poseidon schreef:
    Ik zou het wel handig vinden. Voor dus.


    Zeker voor, ik vind het irritant dat ik niks kan verwijderen.


    It's time to be happy again.

    Purity schreef:
    Zeker voor, ik vind het irritant dat ik niks kan verwijderen.

    Haha, ik dus ook, maar het kan blijkbaar niet. :(
    Kalona schreef:
    Eerst kon dat, maar toen heeft Rutger ingesteld dat alleen mods een bericht kunnen verwijderen voor het geval er ruzie in een topic ontstaat en één van de ruziërs zijn posts wilt weghalen om er zonder kleerscheuren van weg te lopen.


    Great minds think alike.

    Aight. En waarom kunnen wij onze berichten niet verwijderen? Mogen ze alleen verwijderd worden als we iemand verrot schelden?


    It's time to be happy again.

    Purity schreef:
    Aight. En waarom kunnen wij onze berichten niet verwijderen? Mogen ze alleen verwijderd worden als we iemand verrot schelden?
    Nog eens: Jullie mogen je posts niet zelf verwijderen omdat als je iemand uitscheld, kun je die post nog snel verwijderen voordat een MOD het ziet en hebben ze geen bewijs en recht om je te waarschuwen enzo. snappie?


    I live for the applause, you will die for it.

    Kalona schreef:
    Eerst kon dat, maar toen heeft Rutger ingesteld dat alleen mods een bericht kunnen verwijderen voor het geval er ruzie in een topic ontstaat en één van de ruziërs zijn posts wilt weghalen om er zonder kleerscheuren van weg te lopen.


    Only losers can act the way you do

    Forlan schreef:
    (...) Nog eens: Jullie mogen je posts niet zelf verwijderen omdat als je iemand uitscheld, kun je die post nog snel verwijderen voordat een MOD het ziet en hebben ze geen bewijs en recht om je te waarschuwen enzo. snappie?


    Aha, op die tour. Daar kan ik wel begrip voor opbrengen, denk ik.


    It's time to be happy again.