• Mensen ik wil jullie even wat melden er is een topic dat het schijnt dat TH 9 maart naar NL komt maar dat kan nog niet zo wezen want;
    Het verhaal lijkt me sterk de touren zijn nog lang niet bekent! Ze staan pas tot het eind van het jaar vast dus neen ik denk het niet. Dus verheug je er niet al teveel op. Ik denk dus niet dat het zo is want het gerucht ging ook dat ze in augustus 2008 weer zouden komen en nee hoor geen Tokio Hotel in holland. Sorry als het bod overkomt maar verheug je er niet op! En voor een concert dat dan pas in maart zal plaatst vinden weten ze vast niet of ze al kaarten hebben!
    Nogal logisch he want ze zitten in dat Amerika bij die stomme kak-Amerikanen. Maar ik gun ze het maar ik denk niet dat ze nu ze aan het doorbreken in Amerika zijn dat ze hun shoe in het 'kleine nederland' gaan plannen. Nee ik verzeker je die zijn bezig Amerika te veroverren.


    IK KAN JULLIE WEL WAT OVER DE DVD VERTELLEN:

    Wij weten het al wel. Hij komt ongeveer tegelijk uit met hun nieuwe album. Het is opgenomen in Frankrijk het is een open-air concert en komt eind 2008 uit of begin 2009. Ook zullen ze wat over NL gaan zeggen zoals: over die bellenblaas actie onder 1000 Meere! Dat ze het zo mooi vonden! Ze begonnen met belgie dan Nederland en dan Parijs. Als het goed is hoor! En de show van NL staat er waarschijnlijk niet op omdat Tom toen ziek was en bakcstage staat er dus daarom van NL ook niet op. Lijkt me wat lullig zie je een kotstende Tom erop! Als je meer wil weten stuur een pb'tje of laat een reactie achter!

    xxx Renee


    I do not hook up.

    De Amerikanen hebben onze Bellenblaasactie gejat! :/


    -

    Belgie was wel op Tokio Hotel TV.. Er stond Wrechter (NL) ik dacht echt zo WTF?! En ik was eigenlijk best pissed toen ik dat zag want ik mocht er niet heen!

    De Amerikanen hebben onze Bellenblaasactie gejat! :/


    Echt waar?! Ohhh.. Das gemeen!

    Ja ze hebben dat vet gejat!(cat)


    I do not hook up.

    ..


    I do not hook up.

    (cat)


    I do not hook up.

    ooeeh yeah, nieuw albuumm en dvddd<3
    mijn tante is naar een concert in Amerika gegaaan, ja ze zit daar 3 weken , en heeft alles gefilmd voor mij (A) ze gaat ook posters enzo meebrengen voor mij x]
    johooo!<3

    ooeeh yeah, nieuw albuumm en dvddd<3
    mijn tante is naar een concert in Amerika gegaaan, ja ze zit daar 3 weken , en heeft alles gefilmd voor mij (A) ze gaat ook posters enzo meebrengen voor mij x]
    johooo!<3

    Omg stuur mij die film! (A)


    I do not hook up.

    ..


    The perfect man is gay...

    boeiend wanneer ze komen ze komen pas in 2009 of het nu begin of eind is 2 O O 9 !!!!!

    en het mooie is dat ik nu bij ieder concert mag slapen

    OMFG
    DAT MAG IK DUS ECHT NIET HE :O
    -__________________________-'


    don't Worry...Be gay.

    Die DVD komt in November al uit hoor x]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Die DVD komt in November al uit hoor x]

    Maar niet voor 18 novembar en is het alsnog een beetje het einde van het jaar ;) Lezen wat er staat als je commentaar hebt!


    The perfect man is gay...

    (...)

    Echt waar?! Ohhh.. Das gemeen!

    Natuurlijk zijn ze gemeen.'
    Zijn ze altijd.