• Wat vinden jullie van film muziek over het algemeen?

    Ik vind het echt super gaaf! en dat gaat best breed...

    Van dit:




    Tot dit:


    -> Hier ook mijn eigen mixjes. <-

    Ik kan er echt uren naar luisteren. :3

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 1:16 ]


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Ik luister vrijwel alleen naar film muziek ^^


    Caution first, always.

    Ik heb het meer voor musical ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thranduilion schreef:
    Ik luister vrijwel alleen naar film muziek ^^

    Wie is je favoriet? Een wilde gok: Howard Shore? :D


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Haha ik hou heel erg van film muziek. Hans Zimmer is idd geweldig.
    Sommige 'filmmuziek' die ik luister is niet speciaal gemaakt voor film.






    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    And my Hans Zimmer favorite;


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik vind de muziek in Slumdog Millionaire echt geweldig!
    Heerlijk al die indiase muziekstukken.


    Tell me about it, stud.

    Ik maak ook mixjes van Filmmuziek per film,
    Hier heb ik ze allemaal bij elkaar staan, en wordt nog geupdate als er nieuwe komen. (:


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    MrLegoLas schreef:
    Ik maak ook mixjes van Filmmuziek per film,
    Hier heb ik ze allemaal bij elkaar staan, en wordt nog geupdate als er nieuwe komen. (:


    Kippenvel muziek, echt super mooi
    Ik kan serieus niet wachten tot Avatar klaar is, die muziek is zo vet!

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 0:34 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Kippenvel muziek, echt super mooi
    Ik kan serieus niet wachten tot Avatar klaar is, die muziek is zo vet!

    Dan heb ik goed nieuws voor je, die stond al op youtube met fragmenten erbij. Maar dat schende dus de regels..
    Dus nu is ie aan het uploaden, maar dan met een plaatje. Dus dan kunnen jullie hem waarschijnlijk wel zien. :D

    Ik moet wel alvast zeggen, de titelsong, het meest epische shizzle stukje muziek wat er zowat is, komt ongeveer achteraan. ;)


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    MrLegoLas schreef:
    (...)
    Dan heb ik goed nieuws voor je, die stond al op youtube met fragmenten erbij. Maar dat schende dus de regels..
    Dus nu is ie aan het uploaden, maar dan met een plaatje. Dus dan kunnen jullie hem waarschijnlijk wel zien. :D

    Ik moet wel alvast zeggen, de titelsong, het meest epische shizzle stukje muziek wat er zowat is, komt ongeveer achteraan. ;)


    Vet, ik heb een abbo op je story genomen. Geeft maar en seintje wanneer hij op youtube staat ;)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    MrLegoLas schreef:
    (...)
    Dan heb ik goed nieuws voor je, die stond al op youtube met fragmenten erbij. Maar dat schende dus de regels..
    Dus nu is ie aan het uploaden, maar dan met een plaatje. Dus dan kunnen jullie hem waarschijnlijk wel zien. :D

    Ik moet wel alvast zeggen, de titelsong, het meest epische shizzle stukje muziek wat er zowat is, komt ongeveer achteraan. ;)


    Heb je er deze toevallig in verwerkt :X


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Heb je er deze toevallig in verwerkt :X


    Nee die zit er volgens mij niet in.. :$ Haha.
    En hij staat op youtube, hij is wel nog aan het verwerken, maar dan kun je het binnen enkele seconde/minuten kijken. :D


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Ik ben zo boos op mezelf dat ik dit soort muziek niet eerder ontdekte.
    Ongeveer een half jaar geleden begon het haha.

    Alexandre Desplat, Hans Zimmer & Dario Marianelli zijn een paar favorieten.
    Howard Shore spreek voor zich natuurlijk, haha.
    Ik ben niet zo'n fan van Carter Burwell, alhoewel hij het laatste score album van twilight wel erg goed gedaan heeft,

    Verder heb ik een enorme liefde voor Two Steps From Hell (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Overexposed schreef:
    Ik ben zo boos op mezelf dat ik dit soort muziek niet eerder ontdekte.
    Ongeveer een half jaar geleden begon het haha.

    Alexandre Desplat, Hans Zimmer & Dario Marianelli zijn een paar favorieten.
    Howard Shore spreek voor zich natuurlijk, haha.
    Ik ben niet zo'n fan van Carter Burwell, alhoewel hij het laatste score album van twilight wel erg goed gedaan heeft,

    Verder heb ik een enorme liefde voor Two Steps From Hell (:

    Ik sla mezelf ook voor m'n kop dat ik het (pas) drie jaar luister.
    Ik kende het wel eerder, maar ik dacht dat is klassiek. En ik dacht dat klassiek alleen maar saai opera gezang was. :')

    Btw 'River flows in you' van Twilight is kei mooi! :D

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 0:55 ]


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    MrLegoLas schreef:
    (...)
    Wie is je favoriet? Een wilde gok: Howard Shore? :D

    Haha, goede gok! Howard Shore zit zeker bij mijn favorieten! Samen met Danny Elfman, Hans Zimmer en Alan Silvestri ;D


    Caution first, always.