• Mijn vader. En ik heb er echt geen zin in. T_T Mijn ouders zijn gescheiden en ik ben net voor 3 weken bij m'n moeder geweest, daar woon ik ook echt. En nu ga ik dus voor 3 weken naar mijn vader. En ik kan niet zo heel goed met mijn vader opschieten, dus dat word nog wat.

    Nog meer mensen last van gescheiden ouders?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Mijn ouders zijn ook gescheiden, maar ik doe gewoon om de week.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Mijn ouders zijn ook gescheiden, maar ik doe gewoon om de week.


    Ik niet, in de zomervakantie ben ik om de 3 weken bij een van mn ouders. En gewoon in de week ben ik 2 dagen bij mijn vader, tot 7 uur s' avonds en dan ga ik terug naar mijn moeder. (ik blijf door de week dus niet bij mn vader slapen) en ik ben om het weekend bij mn vader of moeder. (dus het ene weekend bij mijn moeder, het weekend daarna weer bij mijn vader, dan weer naar mijn moeder. En ga zo maar door)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Hunter schreef:
    (...)

    Ik niet, in de zomervakantie ben ik om de 3 weken bij een van mn ouders. En gewoon in de week ben ik 2 dagen bij mijn vader, tot 7 uur s' avonds en dan ga ik terug naar mijn moeder. (ik blijf door de week dus niet bij mn vader slapen) en ik ben om het weekend bij mn vader of moeder. (dus het ene weekend bij mijn moeder, het weekend daarna weer bij mijn vader, dan weer naar mijn moeder. En ga zo maar door)

    Dat klinkt als een behoorlijk verwarrende regeling? D: -of dat ligt aan mij-
    Vind je dat niet vervelend dan? Anders kun je het er eens met je ouders over hebben.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Kalona schreef:
    Nee, ik (gelukkig) niet.

    Waarom kan je niet goed opschieten met je vader?


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ja! Ik ga morgen ook 3 weken naar mijn vader.


    Life is hard and then we die

    Reassurance schreef:
    (...)
    Dat klinkt als een behoorlijk verwarrende regeling? D: -of dat ligt aan mij-
    Vind je dat niet vervelend dan? Anders kun je het er eens met je ouders over hebben.


    Ja klopt, het is vervelend. Vooral omdat die 2 dagen dat ik in de week bij mijn vader ben, niet vast staan. Dus ik kan een maandag en een donderdag bij mijn vader zijn, maar een week later kan het ook maandag en dinsdag zijn. Dat is dus best verwarrend.
    Maar het gaat al een paar jaar zo, en ik ben eraan gewend, dusja. Ik laat het maar even zo, voordat alles wéér gaat veranderen.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    PUKKELxDING schreef:
    Ja! Ik ga morgen ook 3 weken naar mijn vader.


    Vind je dat leuk of niet? :') Mis jij je moeder dan niet?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Mijn ouders zijn wel gescheiden, maar gelukkig heb ik van mijn vader geen last meer ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Outlaw schreef:
    Mijn ouders zijn wel gescheiden, maar gelukkig heb ik van mijn vader geen last meer ^^


    Wattan?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Liebje schreef:
    Nee, mijn ouders zijn nog samen. Wat erg voor je ;x Maar, probeer er gewoon het beste van te maken. Tenslotte is hij je vader, en geeft hij wel om je ;D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.