• Cesc leert een leuk meisje; Stacey kennen. Ze worden vrienden en uiteindelijk draait het uit tot meer. De volgende ochtend is Stacey weg. Een paar uur later wordt Cesc opgepakt, hij wordt verdacht van verkrachting. Hij komt in de cel terecht en vrijwel iedereen is woedend op hem. Zijn ouders, zijn team, zijn land. Er is een speler die in hem gelooft (Fernando Torres), maar wat wil je als alles wijst naar verkrachting. Na een paar wordt hij vrijgesproken, Stacey heeft via een video bekend gemaakt dat ze alles bij elkaar gelogen heeft. Cesc wordt vrijgelaten maar Stacey is verdwenen, dus die wordt helaas niet gepakt. Cesc pakt de draad weer op en wordt langzaam maar zeker weer geaccepteerd door de wereld. Een jaar later komt hij Stacey weer tegen, alleen Cesc herkent Stacey niet. Wat zal er gebeuren?

    Het verhaal speelt zich eerst in het verleden af zodat je weet wat er is gebeurd tijdens de periode dat Cesc Stacey ontmoet. Later gaat het over naar het heden en zul je zien wat er gaat gebeuren.


    Dat is m'n idee, maar ik weet geen titel ):..
    Ik heb al wel geschreven, maar nu de titel nog. Dus heeft iemand opties?(A)

    Edit;
    Mentisoro heeft een kans om het te worden (: ..

    [ bericht aangepast op 1 aug 2010 - 20:17 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik denk. (krul)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    - Grazy thing called love.
    - Mentisoro (Liar in het spaans.)
    - I can't wait for see you again.
    - Love the way you love me.
    - Who's gonna love you.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2010 - 20:06 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ElLieno schreef:
    - Grazy thing called love.
    - Mentisoro (Liar in het spaans.)
    - I can't wait for see you again.
    - Love the way you love me.
    - Who's gonna love you.


    Mentisoro is cool (:
    weetje jij bent cool (:..
    ik denk dat ik die ga nemen (:, tenzij er nog iemand een geniale naam weet.. maar er wordt toch niet gereageerd xD


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik ga wel denken, tenzij je die van Lientje neemt.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Taken schreef:
    Ik ga wel denken, tenzij je die van Lientje neemt.


    haha ik weet het nog niet, het is een optie:D,, maar meer namen zijn welkom(H)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.