• 1.- 27 Dressed- Cristina Dolores Aguila is in haar hele leven al zo'n twintig keer het bruidsmeisje geweest. Na de 27ste keer besluit ze dat het genoeg is, en dat ze zelf eens de bruid wil zijn. In diezelfde week ontmoet ze een knappe man. Ze word verliefd, en raakt bevriend met hem, maar dan komt haar zus in beeld en niet wetende dat Cristina gevoelens voor hem heeft, krijgt ze een relatie met hem. Zal Cristina ooit nog toegeven dat ze verliefd op hem is, of zal ze haar zus er met hem vandoor laten gaan?

    Rollen:
    Beste vriendin hoofdrol: Cuidador
    Zus hoofdrol: Millenium
    Vriendinnetjes voetballers
    Vriendinnetje Fernando Torres: NYC
    Vrouw Iker Casillas: Fabregas
    Vriendin Cesc Fabregas: ElLieno
    Vriendin Cristiano Ronaldo: CRonaldo
    Zelfverzonnen rol.
    Buurvrouw Cristina: ElLieno

    2.- Monster-in-law. - Raquel Alba Bonito en de bekende voetballer, Fernando Torres, hebben al een tijdje een relatie, wanneer hij haar ten huwelijk vraagt. Zij geeft hem haar ja- woord, maar voordat het huwelijk echt plaats kan vinden, moet ze zijn moeder ontmoeten, een vreselijke vrouw die ze maar al te graag wil scheiden.

    Rollen:
    Beste vriendin Fernando: CRonaldo
    Zus Fernando: ElLieno
    Beste vriendin Raquel: ElLieno
    Vriendinnetjes voetballers:
    Vriendin Cesc Fabregas: ElLieno
    Verloofde Iker Casillas: Cuidador
    Vriendin Cristiano Ronaldo: Marilena
    Toekomstige vriendin David Villa: Taken

    Zelfverzonnen rol.

    Rol- Voor in welk idee+ welke rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Uiterlijk:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 2 aug 2010 - 23:34 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ga je ze allebei doen 8D


    SLOAN.

    Cuidador schreef:
    Ga je ze allebei doen 8D

    ja haha (nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Aha. Maar ik ga even American Pie kijken, kom straks online weer 8D, en dan vul ik em in 8D


    SLOAN.

    Ik ga wel wat invullen. Maar mijn inspiratie is een beetje leeg nu.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Rol; idee 2. welke rol: Zus Fernando en Vriendin Cesc Fabregas.
    Naam: Julie
    Achternaam: Torres
    Uiterlijk: Donkerbruin golvend haar, kat groene ogen, volle zwarte wimpers en sproetjes -net als haar broer- op haar neus.
    Extra: Julie heeft een hechte band gekregen nadat ze in het ziekenhuis heeft gelegen door een ziekte. Ze moet nog steeds wel is naar het ziekenhuis voor controle maar omdat Fernando zijn zusje bijna was kwijt geraakt is hij meer de beschermende broer geworden dan de broer die haar uitscheld.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Taken schreef:
    Ik ga wel wat invullen. Maar mijn inspiratie is een beetje leeg nu.

    Vul in :9~ en doe gewoon iets van voorgaande verhalen waarbij je een rol had? (nerd) kopie-paste haha

    [ bericht aangepast op 1 aug 2010 - 21:01 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik wil 1 en daarbij Nando als dat nog kan. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    En ik eis dat ik de rol krijg grrr. (cat) Anders krijg je lekker niet de rol in Flight 815 -chanteerd- (krul)(duivel)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    NYC schreef:
    Ik wil 1 en daarbij Nando als dat nog kan. (cat)

    Ja dat kan (nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ElLieno schreef:
    En ik eis dat ik de rol krijg grrr. (cat) Anders krijg je lekker niet de rol in Flight 815 -chanteerd- (krul)(duivel)

    Okeeee die rol is van jou. (krul) Dus geef mij die rol in Flight 815 :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Deal (cat)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rol- Voor in welk idee+ welke rol: Idee 1 en vriendin van Fernando Torres :9~
    Naam: Renée
    Achternaam: Camino
    Uiterlijk: jat maar van een ander verhaal :$
    Extra: jat ook maar van een ander verhaal :$


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    @Renee
    Luilak hahah :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Sorry ik kan niet te uitgebreid doen want ik zit nu in Roma -ghagha live-

    rol: Story 1 dude, Zus please =3
    Naam: Lucie
    Achternaam: dezelfde
    Uiterlijk: Lucie heeft blonde lange krullen, in haar haren zitten laagjes en ze heeft dunne korte plukjes haar naar voren hangen. ze is redelijk bruin van de zon maar heeft geen 'neppe' getinte huid, Lucie heeft ook blauwe ogen met rond haar pupil een geelig randje.
    Extra: rome is cool :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Story: maakt niet uit
    Rol: Vrouw Iker Casillas
    Naam: Roxanne "Roxy" Elizabeth
    Achternaam: Casillas
    Uiterlijk: Roxy heeft lang lichtkrullend rood haar tot over haar schouders. Ze heeft een bleke huid hoewel haar vader Spaans was en ze in Spanje is opgegroeid. Haar moeder was Nederlands.
    Roxy heeft grote groene ogen waar altijd wel pretlichtjes in zitten. Ze heeft twee rijen, spierwitte tanden en haar neus en wangen staan vol lichtbruine sproetjes.
    Extra: ook ^^

    [ bericht aangepast op 1 aug 2010 - 22:35 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.