• Wat doen jullie tegen verveling? Want serieus, deze week is dood en valt er niets te doen.


    Some people make the world special just by being in it

    Mijn kamer opruimen :X.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Uuhm... Iemand irriteren. Nee, dat doe ik niet als ik me verveel. XD (soms wel) Muziek luisteren? :x


    POINK

    Lezen, simsen, sms'en, kamer inruimen, muziek luisteren, schrijven.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Krezzip schreef:
    Uuhm... Iemand irriteren. Nee, dat doe ik niet als ik me verveel. XD (soms wel) Muziek luisteren? :x

    Dat doe ik al heel de tijd, (':


    Some people make the world special just by being in it

    Morgaine schreef:
    Lezen, simsen, sms'en, kamer inruimen, muziek luisteren, schrijven.

    Wel, ik wou net Sims gaan spelen. Ben ik er achter gekomen dat mijn broers dat CDrom ding kapot hebben gekregen. Ik bedoel, waar je dat inmoet doen in de computer, je krijgt hetniet meer open. Typisch.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik probeer de vakantie door te komen door de hele tijd Pokemon Soulsilver op me nintendo te spelen, haha.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Muziek luisteren..
    verhaaltje schrijven of sims


    Until Your Mine, Bill Kaulitz! <33

    Oude fotoalbums doorbladeren :'D

    Films kijken,
    als ik daaraan begin is het meestal al zo ver gekomen dat ik vervelend ben geworden van mezelf door de verveling.

    Join the club, ik verveel me de tyfus.
    Ik zit nu gitaar te spelen, dat helpt wel.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Met vriendinnen afspreken of lezen 8D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Quizlet :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ga zo seizoen1 kijken van LOST. (krul) Ian <3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Kom naar mij, haha :'D
    Nee, ik kijk altijd series (Friends bijvoorbeeld) of oude Disneyfilms. Of ik ga de sims spelen. Of ik zaag tegen mijn broers, zodat ze met mij een gezelschapsspel willen spelen. Of ik ga lezen of met mijn hond buiten spelen, haha :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Met mij praten op msn, niet dat ik je op msn heb, maar dan kunnen we samen wat bedenken :3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.