• Ik heb echt nog mensen nodig.

    Belangrijke:
    - Een vriendinnetje voor Zuko. (lambert)
    - Prines van de verloren waterval. (Harley)
    - nieuwe vriendinnen van Azula

    Bij:
    Bewoners van de zuidelijke waterstam en bewoners bij de verloren waterval.


    Verzinnen mag.

    naam:
    leeftijd:
    natie:
    krachten of niet:
    uiterlijk:
    karakter:
    extra:

    [ bericht aangepast op 2 aug 2010 - 22:00 ]


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Oké dan, heb je een lijstje om in te vullen dan ofzo?
    In ieder geval wil ik de rol van Zuko's vriendinnetje :''D
    EDIT:
    naam: Maera Lee Chang
    leeftijd: 16
    natie: Bedoel je van, vuur, water, bladiebla? Dan vuur. [haha]
    krachten of niet: Wat Harley zegt, haha.
    uiterlijk: Maera
    karakter: Maera heeft twee kanten: ze kan verzorgend en lief zijn, maar is ook snel beledigd en aangebrand. Voor buitenstaanders lijkt ze misschien een arrogant meisje, maar als je haar leert kennen, zie je ook haar andere, lieve kant. Stiekem is Maera onzeker. Over haar lichaam, over haar positie, maar zeker ook over hoe andere mensen over haar denken. Als je aan Maera's geliefden komt, kom je ook aan haar en dan pakt ze je hard aan. Verder is Maera ook aardig creatief en ze heeft een goede, logische geest. In een oorlog zou ze haar mannetje kunnen staan en het misschien langer volhouden dan sommige mannelijke soldaten.
    extra: Maera heeft haar vader verloren toen ze veertien was. Haar moeder heeft haar daarna verwaarloosd en zo heeft ze zich geleerd om haarzelf op te voeden. Door deze ontwikkelingen in haar leven is ze een onafhankelijk persoon geworden.

    Pffff. Dat was een zware bevalling, zeker het plaatje zoeken, haha. Zo goed? :)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2010 - 22:15 ]


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    & ik wil ook voor Zuko's vriendinnetje gaan :3. Ofwel die prinses.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Harley schreef:
    & ik wil ook voor Zuko's vriendinnetje gaan :3. Ofwel die prinses.

    Heuj, yay! :''D


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Naam: Elanoir
    Leeftijd: 15
    Natie: water
    Krachten of niet: ik weet het niet, wat past het best bij het verhaal? Anders yes, please ^^.
    Uiterlijk: Elanoir heeft lange, rode krullen en is lijkbleek. Ze heeft rode lippen en haar ogen zijn zo zuiver als het water aan de Verloren Waterval. De meesten vinden haar daardoor knap, maar ze heeft ook haar tegenpunten: ze is wat aan de magere kant en vindt van zichzelf dat ze een joekel van een neus heeft.
    Karakter: op zich is Elanoir erg verlegen en stil. Ze is vriendelijk en lief, waardoor ze probeert om iedereens verblijft aan de Verloren Waterval zo leuk mogelijk te maken. Ze is wel nogal pessimistisch en nogal sarcastisch, maar dat is iets wat je erbij moet nemen. Nog een nadeel is, is dat doordat ze zo naïef is, ze vaak wordt misbruikt door mensen die door haar positie de troon willen bemachtigen. Eens je ze kent, zal ze meteen meer opener zijn en haar vrienden beschrijven haar dan vaak als grappig.
    Extra: Elanoir is in alle geheim verliefd op Rasmus, een jongen die aan de Verloren Waterval leeft. Haar vader verbiedt haar om contact met die jongen te hebben, maar ze ontmoeten elkaar stiekem elke avond om middernacht.

    Moet ik ook nog iets invullen voor Rasmus & andere bewoners van de Verloren Watervallen of liever niet xd?


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik wil een vriendin van iemand zijn, maakt niet uit wie :Y)
    naam: Lucie Kane
    leeftijd: zestien
    natie: Aarde
    krachten: Ja, Lucie kan aarde sturen
    uiterlijk: Lucie
    karakter: Lucie is een lief maar buitengewoon slim meisje, met de hersens weet ze vaak slimme plannen te maken en is zo erg gevreesd door 'de vijand'. Lucie is het type 'wild', ze doet vaak wat ze wil en trekt zich vooral niks aan van wat oude mensen zeggen. Lucie is erg gelieft en dan vooral door de jongens, ze is een mooi meisje met een 'speelse' kant. Lucie kan ook erg eng overkomen als ze haar boze buien heeft, dan kan ze mensen aanstaren en helemaal niks van leven uitstralen.
    extra: Lucie is een real-life player, ze gaat alle jongens af en gebruikt ze maar al te graag.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Azula's schoothondje, woef woef!

    naam: Lauren
    leeftijd: 14
    natie: vuur, omdat dat logisch lijkt xD
    krachten: vuursturen, lenigheid, en kan overweg met messen (oooh messen!)
    karakter: Lauren is een van Azula's hulpjes, niet omdat ze overgemeen is, maar omdat ze banhg is dat ze anders aan haar familie gaat komen. ze lijkt werl moedig omdat ze constant vecht, maar eigelijk is ze het niet, durft ze nooit iets te zeggen, bang dat azula het niet met haar eens is. ze heeft wel een eigen mening maar stopt die gewoon weg.
    uiterlijk: klein, altijd combinatie rood-zwart aan, heeft halflange vaalbruine krulletjes en bruin-groen-grijze ogen die 's nachts goed kunnen zien.

    ok en nu ik egt :p vorige was lauren :p

    Vriendin van Azula

    naam: Anais
    leeftijd: 17
    natie: vuur
    krachten: ze kan perfect vuur sturen en is goed in een of andere vechtsport :p
    karakter: Ze is net als Azuala een meisje die alles in de schoot geworpen krijgt en nergens moeite moet voor doen, ze is van nature al een natuurtalent in vuursturen. Ze is een zelfzeker meisje en gedraagt zich als een bitch, die weet dat ze overal goed in is. Ze is jaloers op Azula omda zij op de troon zit, en kan er niet teen als azula haar comandeert. De enige met wie ze ooit echt overeen kwam van de oom van zuko en azula, hij was de enige waar ze gewoon aardig kon zijn.
    uiterlijk: lang stijl zwart haar, diep donker bruine ogen (bijna zwart) ze is normale lengte, maar smal en ongelofelijk elegant (gewoon bloedmooi)

    Mag ik niet de vriendinnetje zijn van Sokka?


    When words fails, music speaks