• Ik zat zonet de Sims 2 te spelen. En toen had ik dus die boolProp code gebruikt en toen klikte op pregnant with.. blabla. Haha, en dat mannetje die ik had gemaakt heette dus Cristiano Ronaldo. (cat) -Ja Rose voel je aangesproken- en toen klikte ik op versnel zwangerschap en toen werd hij dus zwanger haha. Een tweeling nog wel. Sorry ik moest dat ff kwijt hier (krul) Hebben jullie wel eens iets mafs gedaan bij de Sims 2?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Noooooooooooooooooosh. D: oke dat doe ik zovaak maar noooh niet Cristiano ): Je moest mij zwanger van hem maken (cat):9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik wil ook de sims 2. -cry-


    SLOAN.

    Ik had een keer Bill zwanger gemaakt en mijn tiener zo snel laten opgroeien dat die bejaard was terwijl haar ouders nog volwassenen waren. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rose ik maak jou wel met Cristiano. en Lotte met Iker en ik met Nando of Cesc. & Dan maak ik wel ff een printscreen :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ElLieno schreef:
    Rose ik maak jou wel met Cristiano. en Lotte met Iker en ik met Nando of Cesc. & Dan maak ik wel ff een printscreen :')

    Jaaaaaaaaaaaa :9~_O_ Ik maak mezelf áltijd met Cristiano hahah en soms ga ik dan nog vreemd met Xabi Alonso(nerd)

    [ bericht aangepast op 3 aug 2010 - 14:07 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    hahaha. :"D


    Life is a beautiful struggle

    Haha, vandaag had ik Cesc met twee meisjes. Die meisjes gingen toen vechten en Cesc een mep verkopen haha. Dat ziet er zo dom uit :'D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ElLieno schreef:
    Haha, vandaag had ik Cesc met twee meisjes. Die meisjes gingen toen vechten en Cesc een mep verkopen haha. Dat ziet er zo dom uit :'D

    Meestal doe ik dan gewoon met zo'n code weer dat ze van elkaar houden haha (nerd) Of ik maak er eentje zwanger en als ze dan 'bevallen' is ditch ik dr :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Welke code is dat dan? Dat ze weer van elkaar houden? ;o


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik probeer altijd zoveel mogelijk poppetjes dood te maken, ghehe:Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ElLieno schreef:
    Welke code is dat dan? Dat ze weer van elkaar houden? ;o

    Nah niet echt een code maar dat is iets met dat als je boolprop blablabla hebt gebruikt dan bij die Sim zelf Spawn > Sim modder > Relationship en dan mutual with other > love ofzo :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik zal eens loeren. Ik ga ff mijn haar borstelen -zit handdoek op de kop- en dan simsen. Ik wordt weer verslaafd ;x


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Jellaniee schreef:
    hahaha. :"D

    Uhm ik ben een keer een weerwolf geworden, behekst geworden door een buurvrouw en vast nog wel meer rare dingen, meer weet ik niet meer (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb ooit van mijn wijf een wolf -ofzoiets- gemaakt.


    None but ourselves can free our minds.