• Jajajajajaaaa!

    Wees maar heel erg jaloers want binnen 29 dagen precies zit ik rond deze tijd voor het Sportpaleis in Antwerpen, of er zelfs al in omdat ik toch nog kaartjes heb kunnen bemachtigen voor Green Day. Het is te zeggen: Ik moet alleen de tickets nog betalen + bevestiging krijgen óf iets te horen krijgen van een meisje maar ik kan sowieso gaan. DAMN, ik ben echt zo happy ;3

    xoxo'

    Omg, ik ben jaloers :'(

    gefeliciteerd ;3

    i'm not jalous


    Love is the movement <3

    Nu heb ik echt wel een reden om jaloers te zijn ;x


    Happiness hit her like a train on a track

    Yeaah = D

    Wees maar jaloers ik sta morgen vooraan bij Tarja Turunen en volgende week sta ik bij cinema bizarre en over een halve maand ben ik Berlijn aan het chillen en ga ik wederom naar cinema bizarre :'D. Gheheh just kidding.

    Heel veel plezier :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    Gefeli.
    Maar ik ben niet jaloers of zo..

    KirstenSnaps schreef:
    Wees maar jaloers ik sta morgen vooraan bij Tarja Turunen en volgende week sta ik bij cinema bizarre en over een halve maand ben ik Berlijn aan het chillen en ga ik wederom naar cinema bizarre :'D. Gheheh just kidding.

    Heel veel plezier :'D

    Daar zou ik wel jaloers op zijn XD

    [ bericht aangepast op 18 sep 2009 - 18:47 ]

    Ik ben niet jaloers hoor :X


    Stop wishing, Start doing..

    Woow gelukzak! :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Normaal ging ik ook (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    ben niet jaloers...
    Maar ik sta wel 14 november in het sportpaleis ^^


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Yep, you just made me jealous ;o


    Just a simple "I love you" (:

    KirstenSnaps schreef:
    Wees maar jaloers ik sta morgen vooraan bij Tarja Turunen en volgende week sta ik bij cinema bizarre en over een halve maand ben ik Berlijn aan het chillen en ga ik wederom naar cinema bizarre :'D. Gheheh just kidding.

    Heel veel plezier :'D

    Ik ken Tarja Turunnen niet XD En CB vind ik niet echt ;x maar veel plezier jij ook ^^

    Ik ben niet jaloers, maar ik vind het wel sjiek voor je. :'D Ik ken er nog die er heen gaan, maar bon.
    Over iets meer als een maand sta ik bij Arctic Monkeys weer eens te bedenken hoe goed ze wel niet zijn en hoe leuk Alex Turner wel niet is. :9~

    Euhmygod veeeeet o;
    Je neemt mij toch wel mee in je tas? (krul)
    Nee geintje, maar echt leuk :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    Veel plezier.
    En ik ben niet jaloers want ik vind Greenday stom. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.