• Hebben jullie ook áltijd dat je 's avonds achter pc kruipt met je pyjama aan? Ik vind mijn pyjama zo lekker zitten, vooral nu mijn vriendje weg is en mijn pyjama bestaat uit een eh.. shirt van hem. D:


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Mijn pyjama uit een boxershort van hem (': Maar die ligt momenteel in de was.


    Keep on smiling

    Wahha,, 's morgens zit ik echt wel lang in de pyjama,, ik heb wel een keer tot we gingen avond eten in de pyjama gezeten, en toen moest ik echt van mijn vader gewone kleding aan gaan trekken..


    Dream not your live, live your dream!

    mijn pyjama bestaat uit een shirt die ik van mijn crush heb gehad...


    -

    Ik heb ook nog een shirt van hem, die heb ik nog nooit teruggebracht, hij is hier blijven liggen toen hij bleef slapen. 'T is niet echt een pyjama maarja.. eerder slaapshirt-stuff.


    I wanna be the reason of your smile.

    Mijn pyjama is cool ;$ Maar ik heb niks van mijn vriendje om aan te doen, ik ga eens een shirt stelen (krul)


    -

    Ja, dat heb ik ook wel hoor. Nu niet, maar gisteren avond wel(A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    jaaa. doe ikook altijd! xD


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Neen, ik doe mijn pyjama altijd pas aan als ik ga slapen. Heel soms heb ik mijn broek al eerder aan. 's Ochtends zit ik meestal wel langer in mijn pyjama.

    Soms heb ik mijn pyjama gewoon de hele dag aan. Vooral in het weekend als ik bij me vriend ben.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Mijn Pyjama is een te groot voetbal shirt en een shortje.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.