• Oke hier verder. die andere was vol.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Jaaah überidee!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Maar wie heeft er hier contacten in Frankrijg, Duitsland en/of Engeland
    en als die het weten ^^
    word het snel verspreid XD

    en dan nog allemaal een actie verzinnen! zodat TH weet dat we het niet leuk vinden ^^ en natuurlijk moeten onze namen er wel bij vernoemt worden hé (a)

    Maar wie heeft er hier contacten in Frankrijg, Duitsland en/of Engeland
    en als die het weten ^^
    word het snel verspreid XD

    en dan nog allemaal een actie verzinnen! zodat TH weet dat we het niet leuk vinden ^^ en natuurlijk moeten onze namen er wel bij vernoemt worden hé (a)


    Jaa. maar mijn naam klinkt Frans. Het is een franse naam, en ben Nederlander ><


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Maar wie heeft er hier contacten in Frankrijg, Duitsland en/of Engeland
    en als die het weten ^^
    word het snel verspreid XD

    en dan nog allemaal een actie verzinnen! zodat TH weet dat we het niet leuk vinden ^^ en natuurlijk moeten onze namen er wel bij vernoemt worden hé (a)

    ik heb wel familie in France maar denk ni da die kunnen helpen

    (...)
    ik heb wel familie in Krance maar denk ni da die kunnen helpen


    hmmm..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Jaa. maar mijn naam klinkt Frans. Het is een franse naam, en ben Nederlander ><

    Mijn naam klinkt .. niet XD
    Lisa XD jaja
    maar we organiseren dat gewoon samen =D

    Maar je weet toch xD dat we daarna nooit meer naar Amerika kunnen hé xD

    (...)
    Mijn naam klinkt .. niet XD
    Lisa XD jaja
    maar we organiseren dat gewoon samen =D

    Maar je weet toch xD dat we daarna nooit meer naar Amerika kunnen hé xD


    Jah. ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Maar maak eerst een soort Van Account xD en daar kun je alle uitleg van Onze super actie droppen XD

    Maar maak eerst een soort Van Account xD en daar kun je alle uitleg van Onze super actie droppen XD


    Hmmm. Ik maak hemniet ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    nja, ik ook niet ^^ maar iemand hier ^^ ik heb al zoveel accounts op men adres, maar je moet het idee, op forums droppe hé XD

    nja, ik ook niet ^^ maar iemand hier ^^ ik heb al zoveel accounts op men adres, maar je moet het idee, op forums droppe hé XD


    Wat ik alleen wel denk is dat er maar weinig mensen zijn die hiermee inmee gaan. als het maar een groepje is van 20 Nederlanders is het best zielig ;')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Wat ik alleen wel denk is dat er maar weinig mensen zijn die hiermee inmee gaan. als het maar een groepje is van 20 Nederlanders is het best zielig ;')

    ik ben een Belg

    (...)

    Wat ik alleen wel denk is dat er maar weinig mensen zijn die hiermee inmee gaan. als het maar een groepje is van 20 Nederlanders is het best zielig ;')

    Jah ^^ Belgie ook.. (Sorry Belgen XD)
    Maar we meoten het op Franse Engelse en Duitse Forums droppen XD

    (...)
    ik ben een Belg


    Oké ;') maar ik bedoelde ook eigenlijk gewoon een groep van 20 mensen daar bereik je niks mee eigenlijk..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    YEAH!! xD En dan laten we th eens goed weten!! dat we er tegen zijn, en dat we ons in de steek voelen gelate
    ^^


    Ja ehlemaal gelijk!!!!


    Ice-cream Rockt more than you x3