• Oke hier verder. die andere was vol.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)
    Ik heb een hekel aan die actie (cat). Lol, ik heb sinds ik naar 14 juni ben geweest een hekel aan 1000 Meere. Toen ik naar de ehbo ben gebracht, ik begon te janken man. Ik miste de actie. Ik wilde terug, terwijl ik niet eens meer op mijn benen kon staan. Toen was ik de weg kwijt. Stond ik in dat "3e vak". Ik helemaal in paniek. Sindsdien heb ik een trauma aan 1000 Meere en luister ik hem nooit.

    pfff ik moest de hele tijd in het derde vak-_-"
    de security liet ons niet door. Toen liepen er een paar huppelkutten langs, die mochten wel:O hoe oneerlijk! Ze hadden niet eens een bandje. En toen keek ik die securityman zo heel boos aan, heeft hij ons de rest van het concert in de gaten gehouden xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Whaha xD,, Ik stond in het eerste vak ,, maar daa stond son stom wijffie telkes in me oor te sgreeuwe en toen ginng ik terug schreeuwe en toen werd se kwaad op mij ¬¬ en toen ging ik lkkr bij haar voor kruipen (A)


    Crack a bottle

    Whaha xD,, Ik stond in het eerste vak ,, maar daa stond son stom wijffie telkes in me oor te sgreeuwe en toen ginng ik terug schreeuwe en toen werd se kwaad op mij ¬¬ en toen ging ik lkkr bij haar voor kruipen (A)

    hahahahaha xD lol:P
    ik stond wel lekker helemala vooraan bij de derde rij, echt naast zo'n plaatgeval xD
    superopvallend xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    OMG ;o

    Ik had ergens in een tijdschrift gelezen dat Tokiohotel ermee kapt is dat zo nee toch ?

    :|


    You are the one <33

    Nee ,, er stond voor de rest vn het jaar :P
    Wnt anders vind ik da gemeen :P maa aan de andere kant .. als se er mee kappen hebbe se ook geen bodyguard figuur meer :P


    Crack a bottle

    OMG ;o

    Ik had ergens in een tijdschrift gelezen dat Tokiohotel ermee kapt is dat zo nee toch ?

    :|

    jaman xD da was de hitkrant, en daar zetten ze in van die minilettertjes onder: voor de rest van het jaar dan xD
    ik was zo naar Yentl gegaan en ik was helemaal wit geworden, want ik kon het onderste niet lezen xD
    dus Yentl en ik daarna helemaal lachen xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Oh schrok al heb zeker nii goed gelezen xD
    dat is wel so van die bodyguard dinge (duivel)


    You are the one <33

    (cool)

    Oh schrok al heb zeker nii goed gelezen xD
    dat is wel so van die bodyguard dinge (duivel)


    Duhh ,, ALs je bove op hun wil springe is er dan ook geen kleerkast die je tegen houd :P(A)
    en saki is ontslagen ¬¬ Maar ik liefte hem ook :(


    Crack a bottle

    Omg, my zus heeft de tina hebben ze een strip er in staan van Tokio hotel alleen heten ze Kotio Motel in de strip >.<


    You are the one <33

    ik stond helemaal vooraan 1e vak =D
    dankzij mijn bandje :D:D
    ik stond bij tom,, en er stond maar 1ander kind voor me :P


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Belediging xD


    You are the one <33

    Whaa ,,er stond ong nog 7/8 kinders voor mij :P
    Eerst stond ik verder naa achtere maaik ging lkkr voorkruipe :P Maa hoe verder ik naa voren stond hoe meer iedereen begon te duwe en op een gegeven moment sat ik met een elleboog in me zij en een camera half in me gesigt geduwt ¬¬


    Crack a bottle

    had jij niet toevalig een fanbord bij je ?

    Whaa ,,er stond ong nog 7/8 kinders voor mij :P
    Eerst stond ik verder naa achtere maaik ging lkkr voorkruipe :P Maa hoe verder ik naa voren stond hoe meer iedereen begon te duwe en op een gegeven moment sat ik met een elleboog in me zij en een camera half in me gesigt geduwt ¬¬


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    had jij niet toevalig een fanbord bij je ?

    (...)


    Nee :P


    Crack a bottle