• Alex is niet zo zeker van zichzelf. Ze kan piano en gitaar spelen maar vind zichzelf niet zo goed. Ze schrijft haar eigen liedjes en heeft een betoverende stem maar ook dat gelooft ze niet van zichzelf tot ze Dave ontmoet in het kleine dansschooltje waar ze lesgeeft. Dave is niet zomaar een jongen, hij is een popster die zich voordoet als een gewone jongen om even aan de paparazzi en de drukte van zijn popsterrenleven te ontsnappen. Hij laat haar inzien dat ze niet zo slecht is als ze denkt. Ze gelooft hem en begint te oefenen om auditie te doen in de prestigieuze zang- dansschool, School voor kunst, zang en dans, afgekort de SKZD. Maar dan komt zij erachter dat Dave liegt tegen haar over hem en zijn leven. Ze begint te twijfelen en haar vertrouwen in hem verdwijnt. Want als hij daarover liegt kan hij ook liegen over haar en haar talenten. Hij gaat terug naar L.A. voor de opnames van zijn nieuwe CD, zij neemt haar oude leventje terug op, weg auditie dus. Wat later ziet ze op tv een reclamespotje van hem. Hij zoekt dansers en zangers voor mee te doen in zijn wereldtournee, haar beste vriendin sleurt haar mee naar de audities die toevallig hier plaatsvinden maar wat zij niet weet is dat het allemaal opgezet spel is van hem en haar beste vriendin om haar te laten inzien dat ze het wel kan en hem nog een laatste kans te geven met haar te spreken.

    dus wie weet er eentje. je krijgt een koekje hoor ookal gebruik ik hem niet en zeg nu eerlijk kan je een meisje die jou op haar blote knietjes smeekt weerstaan?


    Change, the only good thing in this world.

    Hidden talents


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    The Shy Talented Girl.


    When words fail music speaks

    hiding myself behind you?
    I can't trust you when you lie?
    if you make up one thing how about the rest?

    uh mag ik nu een koekje ^-^


    #WWED - What Would Emma Do?

    kurohoshi schreef:
    hiding myself behind you?
    I can't trust you when you lie?
    if you make up one thing how about the rest?

    uh mag ik nu een koekje ^-^


    ja hoor
    *houdt 1 koekje voor je neus*


    Change, the only good thing in this world.

    uh eentje maar...
    ik heb je drie gegeven....
    whahaha


    #WWED - What Would Emma Do?

    hé je heb hem genomen
    hoe ik dat weet?
    ik wil ook een cover van guy whaha


    #WWED - What Would Emma Do?

    kurohoshi schreef:
    hé je heb hem genomen
    hoe ik dat weet?
    ik wil ook een cover van guy whaha


    haha je krijgt er de rest.
    *propt de andere koekjes in je mond*
    anders blijven ze toch maar liggen

    [ bericht aangepast op 4 aug 2010 - 22:01 ]


    Change, the only good thing in this world.

    It isn't my talens who brings me here, they are your lies. ?? wat vind je hier van? Mag ik een koekje? *puppyeyes*


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    avrilcullen schreef:
    It isn't my talens who brings me here, they are your lies. ?? wat vind je hier van? Mag ik een koekje? *puppyeyes*


    je krijgt er een paar voor de moeite


    Change, the only good thing in this world.